/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min Nokia 6030 svigter
Fra : Fattig
Vist : 804 gange
100 point
Dato : 21-01-10 11:30

Min Nokia 6030 svigter.
Telefonen er sat til at gemme sendte beskeder,men jeg er tit ude for at mine sendte beskedder ikke bliver gemt (ca.80%).

Problemet et taget til efter at jeg har skiftet udbyder, gået fra tdc til Telenor. Jeg har haft kontaktet Telenor der siger at problemet ligger i telefonen og ikke hos dem.

Er der nogen her på Kandu der har et bud på hvad der går galt.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 21-01-10 12:54

Du skal opdater din mobils software via
www.nokia.com

Held og lykke.....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 21-01-10 13:25

Coden er: 0527928

Men beskeden lyder:
Sorry, there is no software currently available for that product code via the Nokia Software Update tool.

Vil det sige at jeg skal anskaffe en ny telefon

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-01-10 14:19

Nej, det betyder bare, at modellen ikke er forberedt for hjemmeopdatering, du kan få det gjort hos en tekniker, men skal nok regne med at komme af med omkring 2-300 kroner for det

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-10 17:09

Har du ryddet op i indbakke og sendt bakke ?

Der er jo en vis kapacitet og ofte ligger problemet i, at der ikke er mere plads.

Har du problemer med at modtage beskeder ??

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 21-01-10 23:09

Der er ikke problemer med indbakken, og der kommer jo besked hvis der ikke er plads.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 22-01-10 15:49

Tak for svaret smuller54.
Nu er der lavet en større oprydning, hvilket tilsyneladende har hjulpet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-01-10 16:13

det var godt det virkede
Jeg har selv haft samme problem, og jeg fik ikke besked fordi at sendt bakken var overfyldt.
og det var også som om indbakke havde opgivet mig. så det var mine børn som sagde de ikke kunne sende