/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Billig flybillet til New York
Fra : Graupner
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 21-01-10 09:10

Hej alle sammen,

Jeg skal en smut forbi New York i Maj - Har du nogen link til billige biletter til direkte fly?

Jeg har naturligvis besøgt Momondo, Kayak, Kilray, SAS m.fl. Og muligheden for at flyve for Hamborg

Så hvis du lige falder over et tilbud, må du meget gerne smide et link?

På forhånd tak,

Kenneth

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-10 09:22
Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 21-01-10 12:55

prøve here

www.supersavers.dk

Jeg har været i newyork via Continental airlines..

https://www.continental.com/web/en-US/default.aspx?SID=22DC94DEE8E446FC9C6AFDCC2730E259..

Gode Tur....

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 21-01-10 18:17

Prøv at kigge på www.icelandair.dk - priser fra d.kr. 1562,- og så slipper man for en lang flyvetur i ét stræk, da der er en mellemlanding på Island med et ophold på 1 time og 50 min. Vi har flere gange benyttet denne behagelige rute set ud fra, at vi ikke orker de lange flyvninger og samtidigt er de til absolut rimelige priser!

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 21-01-10 18:48

Hej Alle sammen,

Tak for jeres links - har ikke fundet noget billigere end jeg havde tidligere.. Faktisk kun dyre...

Momondo er vinderen pt. på ca. 2900,- med 1 skift - det jeg gerne vil udenom.

Hvis du finder noget bedre eller uden skift, må du meget gerne give "lyd".

God aften,

Kenneth