/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Face book
Fra : brorteil
Vist : 470 gange
10 point
Dato : 20-01-10 19:25

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-01-10 19:27

Spørgsmål ?

Nej info.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-01-10 20:15

Alle åbne fora på nette kan misbruges, skal vi så forbyde alle åbne fora?
Man kan bruge skovøkser til bankrøverier, skal man så forbyde dem?

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 20-01-10 21:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-10 21:14

Ja ja og sådan misbruges nettet. Men der er ingen der har sagt at vi skal tage hovedet under armen når vi er på nettet. En vis forsigtighed og skepsis er en god til i omgangen med nettet.

( fordi jeg snart trænger til forår)