/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"IDS_WIN2K_NOT_SUPPORTED"
Fra : steenfibiger
Vist : 998 gange
300 point
Dato : 20-01-10 19:02

Jeg har Windows 2000 Professional udgave 2003 og forsøger at bruge en HUAWEI bobilt bredbånd model E1752.
Når den næsten er færdig med insrtallationen, så stopper den og skriver: Strengen IDS_WIN2K_NOT_SUPPORTED blev ikke fundet i strengtabellen

Kan jeg gøre noget ved det. Der står at det pågældende USB kan benyttes med Windows 2000.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-01-10 20:48

Den er sq svær . Men måske du med stor tålmodighed kan finde noget hjælp på denne side !

http://support.microsoft.com/kb/294343

Mvh Chris

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 20-01-10 21:04

Ja, det ser svært ud! Tak for dit forsøg på at hjælpe!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-10 21:09

Og du har hentet seneste opdateringer?
Net Framework 3.5 osv f.eks.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 21-01-10 08:21

Både Windows 2000 og Microsoft-opdateringer er foretaget i går, så det kan næppe være problemet. Jeg ved at det er en svær opgave.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 21-01-10 10:29

Jeg tror det er driveren,den er ikke kompatibel med Win 2000

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 21-01-10 13:10

Der står at UBS-stikket kan bruges til Windows 2000

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-01-10 17:39
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-01-10 17:42

Og her punkt for punkt mht. installation af "dimsen"

http://m1.dk/Kundeservice/FAQ/

Mvh Chris

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 22-01-10 10:13

Installationen påbegyndes automatisk som den skal og slutføres næsten. Men lige før installationen er slut kommer fejlmeldingen: Strengen IDS_WIN2K_NOT_SUPPORTED blev ikke fundet i strengtabellen
Det er den allersidste del af installationen, der ikke kan gennemføres. Pinkode og det hele er korrekt indtastet og accepteret.
Tak for jeres henvisninger, men det har endnu ikke løst problemet.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-01-10 11:12

Citat
Både Windows 2000 og Microsoft-opdateringer er foretaget i går

og du valgte brugerdefineret?
det dur ikke hvis du vælger hurtig, så mangler du en masse .net opdateringer og det kunne godt ligne noget manglende .net

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 22-01-10 11:27

Jeg valgte hurtig som anbefalet hvis man ikke har særlig forstand på opdateringer. Hvad skal jeg gøre nu med opdateringen af Windows 2000?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-01-10 11:40

du skal IKKE vælge hurtig, du skal vælge brugerdefineret, og så sætte hak i alle de ekstra opdateringer du mangler (om du tager windows search med er op til dig selv)

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 22-01-10 22:38

Det hjalp desværre ikke med alle de ekstra opdateringer af windows 2000. der er stadig samme fejlmelding til allersidst i installationen.

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 300 point
Dato : 22-01-10 22:45

Så er jeg (næsten) sikker på, at HUAWEI bobilt bredbånd model E1752 ikke som skrevet står, kan arbejde sammen med Win 2000. Jeg har heller ikke kunnet finde noget som helst på nettet, hvor disse 2 "ting" nævnet sammen.

Købte en printer for 1½ år siden. Der stod i teksten, at den var kompatibel med Win 98, men det passede ikke. stadig.

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 30-01-10 20:21

Tak for svaret Cathcart. Det er nok realistisk at erkende dette efter disse mange forsøg og denne lange tid med spørgsmålet på Kandu!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-01-10 20:32

God aften Steen.

Ja, det var jo ikke så meget hjælp, du fik . Men du bliver så nok nødt til at inst. et nyere styresystem .

Mange hilsner fra Chris