/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bøsser!
Fra : Cathcart
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 20-01-10 12:48

Se lige, hvad der står i Avisen.dk i dag :
Citat
19:59 24. feb 2009 | Chris Buttars er senator i staten Utah. Han anser homoseksuelle for at være den største trussel mod USA.
Senator i Utah, Chris Buttars, har nogle meget klare holdninger til bøsser og lesbiske - han kan simpelthen ikke lide de homoseksuelle.

I et interview med tv-kanalen ABC kalder han bøsser for direkte "onde".

"De er onde. De vil gerne virke flinke. Men de er de ondeste stoddere, jeg nogensinde har set," siger Buttars ifølge abc4.com.

Han lægger heller ikke fingrene imellem, når han forklarer, at homoseksuelle er til fare for USA.

"Bøsser er nok den største trussel mod det amerikanske samfund lige nu," siger han.

Samtidig mener han, at homoseksalitet altid vil være en "seksuel perversitet".

"Når man siger det, bliver folk altid tossede, men jeg er ligeglad, siger Chris Buttars.

Hvad siger vi, der er så frigjorte, til sådanne udtalelser?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-10 13:04

Jeg har en bøsse, en dobbelt løbet hagbøsse, den bruger jeg når jeg går på jagt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-10 13:28

Det er ham selv, der er en trussel mod USA - han er jo psykopat! Folk med hans instilling er til fare for menneskeheden.

Måske er det, fordi han selv er bøsse i et totalt aflåst skab......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-10 13:35

Jeg er enig med camillamoster, han er selv psykopat, det er personer som ham der er en trussel mod verdensfreden.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 13:49

En gang Bull-Shit !

Lad dog folk være bøsser og lesbiske i fred.

Er selv kun til det modsatte køn, men følelserne er nøjagtig de samme.

zorto

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-01-10 14:09

Vi udsteder en FATWA og sender en...Motorsav-kyndig til hans bopæl.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 15:01

Utah = er Mormonernes højborg. Derfor vidste jeg ikke, om dette emne hørte under religion eller politik. Derfor "puttede" jeg det ind her i Smalltalk.
Citat
han er jo psykopat!

Og SuperMormon .

Chris

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 15:07

Bøsser ser Mormonerne jo lidt skævt til (I gamle dage havde de jo også 8 (kvinde)-koner, måske.

Jehovas Vidner vil heller ikke have dette "grisse-fy".

Men man kan jo aldrig vide, om der ikke alligevel findes sådanne "skumle typer" indenfor de to trosretninger, og de holder det i det skjulte.

Og det må de også selv om !

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 15:13

Citat
dobbelt løbet hagbøsse
Hvad hulen er en hagbøsse ?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 15:53

Hvad med en kirkebøsse?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 16:02

Så, så Jørn, du holder dig bare til emnet, tak . Det er blot o.v.n., der bruger en hagbøsse, når han går på jagt .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-10 16:15

Her er et L, put det ind hvor det mangler, har rigeligt af dem

ps. jeg har 3 bøsser, 2 luft og 1 salt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-01-10 16:26

Citat
Bøsser ser Mormonerne jo lidt skævt til (I gamle dage havde de jo også 8 (kvinde)-koner, måske.
Jehovas Vidner vil heller ikke have dette "grisse-fy".

zorto,er du også underkastet selvcensur,eller er det bare en "forglemmelse",at du ikke nævnte muslimerne.Det er vel dem der gi`r den mest dødbringende straf for "bøsseri":
Nemlig af med knoppen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 16:36

Hejsa Mosebaek

Selvcensur? Jeg ved da godt at man hænger bøsser i Iran og bøsser ikke har "gode forhold" i Kina.

Jeg holder ikke hånden over muslimer eller andre, som har sådanne diskriminerende "regler".

Og det er også derfor, at jeg godt kan forstå folk flygter væk fra Irak og lignende steder, hvis de er bøsser!

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 16:37

Irak ?

Jeg mente Iran, men det er sikkert det samme gylle dér også ...

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 16:45

Men hvordan forholder I Jer til senator Chris Buttars udtalelser om bøsser, bl.a. denne her: "Men de er de ondeste stoddere, jeg nogensinde har set"?

Og tak for det l, Klaudi .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-01-10 18:12

Citat
Men hvordan forholder I Jer til senator Chris Buttars udtalelser om bøsser, bl.a. denne her: "Men de er de ondeste stoddere, jeg nogensinde har set"?

Det taler vist for sig selv.Sådan engang nonsens.Der er vel både gode og onde bøsser.Lig med andre mennesker.Man fristes til at tro,at en mand i hans stilling,må være fejlciteret.
Hvis ikke,er det godtnok ham selv,der er pervers.Meget lidt fingerspids fornemmelser.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 21:33

"De ondeste stoddere"

Nogle er måske? Sikkert nok ...

Men der er jo også nogle hetro som er meget ondskabsfulde, så det er jo vrøvl og sludder!

De par bøsser og lesbiske jeg kender til personligt og i medierne er da flinke, rare, hjælpsomme og spændende. (Men ikke så spændende, dog, at jeg vil lære dem nærmere at kende, end allerede det allerede er tilfældet)

zorto

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 21:52

Øh, hvad angår de lesbiske, så må det jo være
"De ledeste kællinger", og det er dem jeg kender nu ikke.

Men der er nu et par, som ikke ser så spændende ud. Men det kan jeg jo også være temmelig lige glad med, ikke?

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-10 22:38

Der er nogle i denne Verden, der ikke fatter, at naturen har det sidste ord!!

De prøver at bekæmpe naturens gang - de skulle se på sig selv i spejlet, og vurdere om, de virkelig er bedre end alle andre.........

Mange mænd er bange for deres kvindelige side - derfor bange for bøsser. De trænger til at få sat disse ting på plads i deres hoveder, så ville de også få mange herlige, givende, røvkedelige, skønne, larmende og interessante timer - nøjagtigt som med alle andre gode mennesker.

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 21-01-10 00:07

Tak for svaret Camillasmoster. Ramt lige i plet .

Mkh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-10 01:06

Velbekomme! Fedt at ramme en gang imellem

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 21-01-10 05:40

Et godt svar fra Camillas Moster !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-10 12:42

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-01-10 16:51

Citat
Et godt svar fra Camillas Moster !

Nemlig, der sidder et lyst hoved på den kvinde .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-10 23:00

Ja, bleg som en kalket væg

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-02-10 20:54

Citat
Ja, bleg som en kalket væg
Og hva så . Det er skisme da vinter .

God weekend til alle .

Og en stor tak til vedkommende, der genåbnede denne tråd

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-10 18:15

Jammen Chris, håret er også ved at blive lyst........... det har det aldrig været før

Så bliver jeg jo væk i snevejret...........