/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molokyle - Flere Smileys tak!
Fra : Cathcart
Vist : 662 gange
200 point
Dato : 19-01-10 22:12

God aften Molokyle.
Citat
hvordan hulen får vi Molo til at lave nogle flere? Syns der mangler en "Hey med dig" en "Ha det nu godt, til vi ses igen her på Kandu" og en "Vær nu goe ved hinanden"
Citatet er fra en anden tråd, hvor Camillasmoster har fortalt mig, at du, Molo har lavet bl.a denne her . Og da hverken CM eller undertegnede, helt ærligt, kan lave sådan nogle Smileys, vil jeg aller ydmygst anmode dig om at udfærdige de par eller 3, som er beskrevet i citatet, please

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 22:23

Du kan se her, hvem der har lavet de forskellige smileys

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Forøvrigt ved jeg fra meget pålidelig kilde, at der er indsendt flere smiley til kandu, men de reagerer ikke på henvendelsen/henvendelserne

Dette er godt nok et par år siden, og kandubrugeren har nu opgivet, ærgeligt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:38

Sjejsse da også .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 22:40
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 22:43

glemte lige- at skrive under linket

er det sådan nogen vi bør have- ?? De er da ellers meget sjove.

eller hvad tænker du på. Den der med I´m fine did you miss me ??

er da søøød

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:43

Og så mangler jeg en Smiley, der betyder "Skal vi være venner igen?" .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 22:44

Smuller... jeg tror da ikke vi kan kopierer andre smileyer ind her???

men jeg skal da lige se linket igennem, måske jeg kan bruge nogle til msn

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 22:46

Citat
Og så mangler jeg en Smiley, der betyder "Skal vi være venner igen?"

den er jeg med på

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:46

Hej smuller54.

Den side, du linker til er vist nok pis fyldt med malware og andet ikke-så-godt-noget.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-10 22:47

Chris Mangler vi så ikke også en nu er vi uvenner

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 22:48

Citat
Den side, du linker til er vist nok pis fyldt med malware og andet ikke-så-godt-noget

ups - skynder mig væk - pssst I så mig ikke overhovdet vel ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:48

Hej igen smuller54.

Du skal hurtigst muligt hente og installere dette lille program:
http://www.mywot.com/

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 22:48

Jeg finder lige et link til jer, som jeg har brugt mange gange - og har ikke fået influenza eller andre baciller af

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 22:50

http://www.cosgan.de/

og læg lige mærke til at der på hver side er flere kategorier, hvis i kikker oppe i toppen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 22:51

Citat
Du skal hurtigst muligt hente og installere dette lille program:
http://www.mywot.com/

har lige fået opdateret alt da sønnen var hjemme. Jeg kan hverken se dit eller dat uden at give diverse tilladelser. Ikke engang et nyhedsbrev fra Isabellas.

Jeg tror det er OK her.

Men ellers tak for din omsorg.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:51

Granner altså - er VI 2 nu også uvenner .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 22:52

Granner01

Citat
Mangler vi så ikke også en nu er vi uvenner

Der sys jeg godt vi kan bruge

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:54

Hej igen smuller54.

Jamen, tjæk nu alligevel, hvad WOT er. Så vil du kunne se sådan nogenlunde hvilke web-sider, der er ok osv.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:56

Citat
Der sys jeg godt vi kan bruge
Hvorfor dog det? Man ka da bare BL-e dem man er uvenner med .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 23:11

Citat
Jamen, tjæk nu alligevel, hvad WOT er. Så vil du kunne se sådan nogenlunde hvilke web-sider, der er ok osv.

hermed gjort

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-01-10 23:17

ku´vi ikk´ få en smiley som lille gartner ??

det er jo snart at foråret kommer og det ville være en lille positiv størrelse

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 23:23

Helt fint Smuller . Og selvfølgelig skal vi være positive .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-10 00:00

Det burde nu ikke være så svært at komme 'med på vognen'

På en af mine oldgamle hjemmesider fandt jeg en 'blank' smiley, som man kan hente ved at højre-klikke på den og i menu'en vælge: Gem billede som...

Så bli'r den gemt på din computer som: blank.gif ...i det korrekte format: 89a *.gif på transparant baggrund i 32x32 pixel. Gif 89a formatet gør det muligt for den 'kvikke', at lave animerede smilies.

Den blanke smiley kan man så arbejde videre med og sende til:

maria@kandu.dk ..evt. med et foreslag til, hvad der skal bruges som akronym (=tekst repræsentation) for at få den frem på kandu.dk og smiley'ns 'navn'.

Den blanke smiley kan hentes her: http://members.fortunecity.com/molo4/blank.html

Bemærk: Hjemmesiden har været inaktiv i årevis (..ikke i brug siden: 01-07-03).
Egentlig underligt at den findes endnu, når index-siden er mere eller mindre kaput:

http://members.fortunecity.com/molo4/index_dk.html

Anyway: Jeg brugte Photoshop 5.0 til at lave omtalte smilies med, men et hvilket som helst billedbehandlingsprogram kan benyttes.

Prøv det....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-10 00:05

Som jeg startede med at skrive,så har kandu fået flere smiley's men ikke givet lyd fra sig

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 00:06

Kære, søde, rare, venlige, dygtige Molo.

Når du nu ved lige præcis, hvordan det skal/kan gøres, og da jeg ikke har en ski forstand på billedbehandlingsprogrammer eller så meget andet, vil du så prøve? Be om ?

Mvh Chris og

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-10 00:19

Cathcart -> Nu var det så'n, at jeg lavede smilies med skingur som sparingspartner ...da jeg havde oceaner af tid. Det med tiden kniber det med i øjeblikket. Faktisk burde jeg ligge i min seng netop NU, da jeg skal op kl. 5.00 for at gå på arbejde.

I bund og grund tegner jeg som et multihandicap'et DAMP-barn fra Thy-lejren med 2 brækkede arme ..på sovepiller, med tømmermænd og hukommelsessvigt.
Når jeg med dette 'talent' kunne lave smilies? Så er jeg sikker på at ALLE ka' være med

Bare op på dupperne og kom i krig

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 20-01-10 00:22

Ps.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 00:24

Jamen, så fis dog i køjen unge mand, og så vil jeg bare fedte videre for dig i morgen .

Nat nat

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-01-10 06:23

hejsa, jeg prøvede i sin tid molos model og under store anstrengelser (når man nu ikke er så knøv) fik jeg lavet en rigtig god en, sendte den ind og ........ nothing.
dejligt at se dig på banen igen, molo

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 06:55

"Thumps Up" & "Thumps Down" var måske 2 brugbare ?

Kan desværre ikke selv lave sådan nogle. Er for dum.

Alle nuværende er jo ellers gode. Men jeg har altså "et eller andet" imod den med tungen ud af halsen.

Syntes den er for provokerende, på en måde.
Men måske fin til en provokerende person?

Bare ikke en jeg selv ville benytte.
(Men jeg er jo heller ikke spor provokerende, så det er nok derfor)

zorto

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 12:52

Citat
dejligt at se dig på banen igen, molo
Altid skønt, når Molo er med . Og pis træls, at Kandu afviser nye mulige gode Smileys .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-10 13:55

Evt. nye smilies skal da være af samme "art" som dem, der er her i forvejen.

De er så skjønne - fulde af udtryk!

Jeg har forsøgt med en kyssesmiley, men du goest.....

Prøver nok igen.....

At række tunge er da også at være drillende, zorto

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 20-01-10 14:52

Citat
At række tunge er da også at være drillende, zorto

Jo da, kender det godt. Internationalt sprog. Kan nu bedre lide fuck fingeren.
Ikke fordi den er mindre "anstødelig" eller mere "anstændig", men man har jo hver sine sympatier & anti-partier.

zorto

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 15:11

OPFORDRING til dem der kan det der med at lave Smileys: Lav venligst og aller ydmygst nogen, helst "Hey med dig" en "Ha det nu godt, til vi ses igen her på Kandu" og en "Vær nu goe ved hinanden" (og for at tilgodese Nordsted, også en "Vi er uvenner"), og bombarder derefter Kandu med disse nye tiltag, please .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-10 18:47

Det er spild af tid at lave flere smileys når kandu ikke reagerer på dem der bliver tilsendt dem, ikke engang bare et tak for dem vi kikker eller tak vi har rigeligt,

og så var det ikke mig der ønskede en - vi er uvenner - smiley, netop fordi jeg ved at det vil være spild af tid at prøve at lave dem

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 19:14

God aften søde Nordsted.
Citat
Der sys jeg godt vi kan bruge

Du skrev da ovenstående . Yahuuu, endelig kom jeg først med tungerækkeriet .

Men sjejsse, at Kandu er så uimodtagelige for input fra brugerne så .

Mvh Chris

PS! Der kunne forresten også bruges en Smiley, der siger: "Hvorfor skriver du dog indlæg i anden brugers tråd, når du har bl-et denne bruger?"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-10 23:16

Måske man kan ramme liiige det tidspunkt, hvor de er modtagelige eller er vågnet og en stund.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-10 23:24

Det var ikke mig der ønskede den smiley, men grannder01 der skrev

Citat
Chris Mangler vi så ikke også en nu er vi uvenner

Citat
PS! Der kunne forresten også bruges en Smiley, der siger: "Hvorfor skriver du dog indlæg i anden brugers tråd, når du har bl-et denne bruger?"

Vil du gerne vide det?? jeg tror du kender svaret.. men jeg hopper ud nu

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-01-10 23:58

Fru Nordsted.
Citat
Vil du gerne vide det??
Jow da, for jeg synes, det er en anelse hyklerisk uanset grunden til blacklistningen! Nå, men da du er hoppet ud, får jeg nok ikke en forklaring og ski.. være med det . Forøvrigt er du ikke den eneste hykler, der boltrer sig i egne blacklistede brugeres tråde .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-01-10 00:01

God aften Camillasmoster.

Det bliver sq nok svært, når der soves Tornerosesøvn i Teamet, for sådan en varer længe .

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 21-01-10 00:03

Tak for svaret molokyle. Håber du fik sovet lidt men godt .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-01-10 01:01

100 år, do Cathcart

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-01-10 16:47

Jow da, det er en årnlig lur, H.c.moster .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-02-10 16:51

Tak til den ukendte for åbningen af dette beskedne indlæg

For nu kan jeg så ønske alle Kandu-brugere en rigtig god weekend .

Mvh Chris