/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ugyldig lukning af Guild Wars account.
Fra : Peowdiedk
Vist : 609 gange
45 point
Dato : 19-01-10 17:20

Hey, jeg sidder og har et mindre problem. Min GW account blev lukket for nogen dage siden eller sådan noget - checkede ikke lige tiden på mailen.
Jeg havde modtaget en advarsel om at jeg skulle logge på min acc for at vise det var min, da de mente at den havde været logget på i andre lande / regioner. Og nu mener de også at jeg brugte snyd i spillet - absurd!. Men om ikke andet, det hele startede da jeg skrev en mail til NCsoft, (De der har Guild Wars), og bad dem ændre min log-on email til en anden, jeg fik et link jeg selv kunne gøre det ved. Fint nok tænker man så og prøver. Desværre skal man aktivere et link der sendes til den gamle mail - i mit problem, er det en Get2Net, (de er lukket ret kraftigt), så det forklarede jeg dem, og de fattede hat. Forsøgte flere gange at fortælle det var umuligt, og bad dem gøre det. Gav dem endda min serial key som brugeren er aktiveret med, for at bekræfte jeg var ejeren. Så kommer der et svar; "Din nye KODE er nu andy1234." Fair nok, bad om ændring af emailen, og ikke koden. Nå, jeg vil så ændre koden tilbage til det gamle men kunne ikke, da det kun bestod af tal. Dvs ny indviklet kode, for en med en virkelig ringe korttidshukommelse - skønt >.<...
Nu har de så lukket min bruger, blot fordi den lavede koden om, og så igen eller sådan noget, for ingen af de koder jeg anvender, virker. Eller virkede.. Er monster tosset over det, og vil så høre - er der noget man kan gøre? Evt prakke en masse ting på dem, for at de kan indse det var deres fejl, og LANGT fra min. Har alle de mails fra konversationen, i håb om at de kan hjælpe..

(Grundet det lave point beløb, er at jeg ikke har mere end det som det står til..)

-Jonas.

Accepteret svar
Fra : heidima

Modtaget 55 point
Dato : 19-01-10 17:26

Hvis jeg var dig ville jeg finde de regler der for brugerne til spillet...Du skriver, at du har en kode og at den verificerer, at du har købt spillet.

Kontakt udbyder igen og bed dem om en forklaring via mail.

Nu er jeg ikke så meget inde i spilleverdenen, men reglerne må vel være gældende for alle produkter el ydelser. Har du købt den, så skal du også kunne benytte den.

Prøv eventuelt dernæst at gå i en forretning, hvor de sælger spil og hør om de har et godt råd til, hvad du kan gøre.

Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 19-01-10 17:48

Tak tak :), men jeg tror ikke jeg får så meget ud af en forklaring, det var jo sådan set en Game Masters skyld at jeg mistede min account, og det tvivler jeg på de vil se i øjnene. Men skal prøve ^_^, dog købte jeg spillet i en bog og idé butik for 4-5 år siden, tvivler på de kender noget til det .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 17:54

Citat
det en Get2Net, (de er lukket ret kraftigt),

Siden hvornår - de virker da udmærket - både som pop3 og webmail

Kommentar
Fra : heidima

Dato : 19-01-10 17:55

Det er ikke sikkert, at de kender så meget til det, men de skulle da gerne kunne hjælpe dig med, hvor du kan få hjælp. Ellers prøv som jeg skriver, at gå ind i en almindelig forretning, hvor de sælger spil og hør om de kan hjælpe dig...

Uanset om han er Game Master, så skal han også følge de regler som er gældende. Er der ikke oplysninger om, hvordan du kan kontakte udbyder af spillet?? Du må kunne kontakte dem udenom Game Master.

Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 19-01-10 18:26

Nej, kan kontakte dem direkte til deres ejere, i Seoul, Syd Korea. :S Og så nogen grafik afdelinger som ikke aner hvad der foregår, men har småklaget til dem nu, i en pæn tone og bedt om forklaring.

Citat
Siden hvornår - de virker da udmærket - både som pop3 og webmail

Siden nogen år siden af hvad jeg fandt på et forum. Jeg ved bare at jeg ikke kan logge på min mail, og fandt et forum, hvor nogen havde skrevet at Get2Net var blevet opkøbt og nedlagt. Nok til at jeg gerne ser min email ændret inden flere pengetab ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 18:35

Citat
hvor nogen havde skrevet at Get2Net var blevet opkøbt og nedlagt. Nok til at jeg gerne ser min email ændret inden flere pengetab

Det kan jeg så trøste dig med ikke passer - og en gammel get2net-adresse koster da ikke noget...

Her adressen til get2net - nu telenor

http://webmail.telenor.dk/webmail/src/login.php

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 18:36

Har selv flere get2net-adresser - og de virker ALLE

Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 19-01-10 18:36

Tak Refi, nu skal jeg så bare grave 5 år tilbage og huske på koden. :P

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 18:37

Ja ellers går den ikke.....

Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 19-01-10 18:44

Nå,jeg gir op. og mit held er vist ikke at der sidder en advokat derude og kender til sådan noget er. Der er nemlig ingen retningsbestemmelser på NCsoft's hjemmeside som jeg kan finde der fortæller om hvad man kan frygte ved at oprette sig der :S.. Ville gerne donere de point til jer begge der har hjulpet, men kan desværre ikke så det må gå til den der fik mig så langt jeg nu er. - og takker mange gange til dig Refi, (ønsker et fordoblings point system så flere kan få del i "taknemligheden" så at sige :P)

Godkendelse af svar
Fra : Peowdiedk

Dato : 19-01-10 18:45

Tak for svaret heidima.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 18:46

Tak eller point har SAMME værdi

Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 19-01-10 18:52

Ja, men jeg er anlagt sårn at jeg gerne vil give noget som tak, men da siden her ikke kan gøre det så godt, må jeg nøjes med at give et tak. Lidt bummer for mig af en art :S Oh well xD

-Over and out.