/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Find læge Jens Rønne-Rasmussen
Fra : Desimule
Vist : 2732 gange
300 point
Dato : 19-01-10 11:13

Han havde "Trope-og Rejsemedicinsk Klinik" på Amagerbrogade. For godt et år siden fik jeg den første af to Hepatitis A vaccinationer. Jeg betalte også for nummer to, som jeg skulle have ca. et år efter. Men nu er klinikken lukket og manden tilsyneladende forsvundet. Det drejer sig om et beløb på ca. 500 kr., så jeg vil meget gerne finde ham. Hjælp mig!!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 19-01-10 11:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 11:22

Han ser da ud til at være på adr. endnu

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=13183937

(han kan jo også være død for nylig, siden han står opført på adr. endnu?)

Jeg tror da ikke han er stukket af.. hvilken besked får du når du ringer til klinikken?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-01-10 11:23

Som jeg kan finde ud af det, så er han gået på pension men ejer stadig privatklinikken. Klinikken eksisterer stadig men ikke med ham. Men da han stadig ejer klinikken, så må du også kunne få den vaccination.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 19-01-10 11:34

brorteil, det har jeg set. Jeg vil gerne have noget mere konkret.

Nordsted1, ja det ser ud til det, men det er han ikke. Jeg fandt et sted, hvor der stod, at klinikken var lukket. Telefonen siger sådan en lyd, der betyder at nummeret ikke eksisterer.

Granner01, hvordan har du fundet ud af, at han skulle være gået på pension?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 11:42
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 11:45

Ehm.. undskyld den side kan du ikke bruge til noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 11:49

Han giver åbenbart også foredrag, så han er da i live

7. link

http://www.google.dk/search?hl=da&q=l%C3%A6ge+jens+ove+r%C3%B8nne-rasmussen%2Bklinik&meta=&aq=f&oq=

Hopper ud af tråden igen, jeg kan ikke hitte ham

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 19-01-10 11:55

Ja, han GAV foredrag - det var i februar 2009.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 11:58

Jeg er da godt nok go' til at jogge i spinaten

Ehm.. i linket til cvr registret,kan man også se andre virksomheder på adr.. kan du ikke prøve at ringe til en af dem, og hører om de ved hvor han er blevet af?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-10 12:26

http://www.vavirk.dk/Læger/København%20s/trope-og-rejsemedicinsk-klinik/cit/801402/

Han er da her.
Hvis du er blevet vacineret der før har de din journal.
Det er bare at ringe derind.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 12:30

piaskov.. det er samme tlf nr. som på erhvervssiden længere oppe

Hvis han virkelig er lukket (det tror jeg nu ikke) så er det noget svineri, at han ikke har oplyst sine patienter om det, når der er nogle der har penge i klemme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-10 12:31

Citat
piaskov.. det er samme tlf nr. som på erhvervssiden længere oppe

Ja det opdagede jeg

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-10 12:34

Ku' det tænkes at manden ikke lever mere ??
I så fald kan man ringe til en anden og få det ordnet .
Eller i hvert fald få det bekræftet.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-01-10 12:50

Skriv en mail til lægeforeningen og bed dem om at sende den videre til ham , hvis han ér levende.
De vil næppe oplyse hans privatadresse direkte til dig.

Lægeforeningens mailadresse er :
dadl@dadl.dk

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 300 point
Dato : 19-01-10 12:53

Du kan også prøve at ringe her, og spørge pænt om det er ham du søger. Det kan jo være en navnebroder:

Jens Rønne-Rasmussen
Åvang 53
3400 Hillerød

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-10 13:18

Du må nok indse, at du nu er blevet den erfaring rigere.

Du har betalt 1 år forud for en vaccine !!!

Jens Rønne-Rasmussen bor i Hillerød, som tidligere nævnt.

Trope-og Rejsemedicinsk Klinik havde også til huse i Hillerød, men den klinik er også lukket.

Citat
Trope- og Rejsemedicinsk Klinik, Hillerød

Sdr. Jernbanevej 29, kld. 3400 Hillerød Klinikken er lukket per 1. juli 2009

http://www.rejsedoktor.dk/clinics/9.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 13:36

Man kan også ringe til lægeforeningen

Trondhjemsgade 9
2100 København

Ved godt jeg hoppede ud af tråden.. men kom lige retur

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-01-10 13:49

Du får næppe noget ud af at ringe til lægeforeningen. De opgiver ikke medlemmernes private adresse.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 13:51

Citat
Jeg er da godt nok go' til at jogge i spinaten
Så skal du ha et per grønne gummistøvler

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 19-01-10 15:11

Tak for svaret transor. Det var simpelthen ham! Jeg har ikke selv kunnet finde det nummer.

Nu har jeg talt med ham, og sagen er opklaret, det er tilsyneladende mig der har taget fejl. Manden er helt ok!

Tak for interessen til jer andre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 15:14

Har han så stadig sin klinik i København??

Krummen.. gir du??

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 19-01-10 15:33

Nej, han har ingen klinik mere.