/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Hardware Performance ?
Fra : NegoZatoR
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 18-01-10 20:58

Hey derude :)

Jeg havde engang et program som kørte på mit skrivebord , hvor jeg kunne se hvor meget plads jeg har tilbage på mine drev .. hvor meget trafik jeg har på mine netkort ..
hvor meget af mine ram og CPU jeg bruger og temperatur osv.

Tror det hed et eller andet med Coolmon eller så noget ..

og så var det mega fedt at man kunne gøre det transparent.

nogen der kender nogen fede programmer til det ?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-10 21:13

hvad f.... er der nu galt med det andet spørgsmål du oprettede i går
http://kandu.dk/Spg144091.aspx

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 18-01-10 21:14

ikk noget men der sker jo ikke rigtigt noget .. og der er flere point at give jo .. :)

kan max give 500 point for et spg .. :)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-01-10 21:22

hvad har point med noget at gøre, dem kan vi da ikke bruge til noget
og hvis nu du havde givet denne oplysning i det andet spørgsmål havde der jo sket noget, ikke også

til andre, det er dette spørgsmål: http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=144091

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 20-01-10 09:00

Tak for svaret EXTERMINATOR.