/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dansk Stavekontrol
Fra : bellawow
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 18-01-10 18:38

er der nogen der kan hjælpe med Dansk dtavekontrol i Windows Live Mail?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-01-10 18:40

Funktioner - stavekontrol

er du blind ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-10 18:41

Manden siger, at den ikke findes i live mail, derfor tog han outlook i stedet

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-10 18:42
Kommentar
Fra : zorto

Dato : 18-01-10 21:09

Ved godt at det ikke er det du spørger om, men

Du kan måske bruge Thunderbird?

http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Der kan installeres Dansk Stavekontrol + meget andet godt.
Den er utrolig god.

Sprogpakker, bl.a Dansk:
https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/browse/type:3

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-01-10 22:10

Citat
Kommentar
Fra : brorteil

Funktioner - stavekontrol

er du blind ?

hvad med at komme med et kvalificeret svar i stedet for sådan et flabet udsagn!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 18-01-10 22:28

Vi må lære at leve med Brorteils "sjove" input, fordi han sikkert er fra "68-generationen" du ved. De kan stadig ikke la være med at provokere .

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-01-10 22:32

Citat
Brorteils "sjove" input

Hvis de så var morsomme kunne jeg da forstå det!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 18-01-10 23:19

Derfor skrev jeg sjove med disse "" omkring , og slut fra mig, da dette er uden for emnet .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-10 02:01

Klaudis forslag er ikke "måske det virker" Peter Bruns fremgangsmåde virker helt sikkert, jeg har fået dansk stavekontrol på min egen Live Mail (har ikke Microsoft Office men det er heller ikke nødvendig der er link til de filer som skal bruges) og jeg har guidet en anden Kandu bruger, så jeg ved med sikkerheds at det virker

Godkendelse af svar
Fra : bellawow

Dato : 19-01-10 11:11

Tak for svaret Klaudi.
Jeg prøver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-01-10 11:48

Velbekommen