/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Søger budget skema
Fra : Nyx-x
Vist : 5573 gange
50 point
Dato : 18-01-10 00:21

Jeg søger et budget skema i exel, der er lige til at udfylde. Hvor det viser de 12 månder, indtægten/løn, og ellers hvad der er udgifter man kan tænke på, skrevet ind og lige til at udfylde.
Jeg har prøvet at søge på nettet. men jeg synes jeg render ind i at jeg skal oprette mig eller være kunde.
Er der ikke en venlig sjæl der kender et link eller kan vil dele et skema med mig?

Jeg er ikke ferm til at pusle et sammen selv.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-10 00:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-10 06:57
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-01-10 07:50

det har din bank

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-01-10 10:06

Hvis du Googler privatbudget elelr budgetskema, får du en masse forslag, og så kan u jo finde den der passer dig bedst

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-10 13:46

Tidligere brugte jeg budgetskemaet fra JyskeBank, men det er nu rart selv at kunne ændre i det som man lyster...

Jeg har uploaded mit eget skema i nedenstående link.

http://uploading.com/files/4344f225/budget.xlsx/

Mvh.
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 20-01-10 22:56

Tak for svaret punkler.
Jeg har downloadet det og er igang.

O.V.N. Jeg prøvede det link du gav da jeg fandt det før jeg kom på her. Men jeg er vist lidt analfabet for jeg fik det ikke til at virke. Det lavede en masse #. Så det opgav jeg og vente mig hertil.