/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Er det salgs gas ?.
Fra : vedikkealt
Vist : 810 gange
100 point
Dato : 17-01-10 20:02

Hej med jer.

Jeg bruger den gratis version af Advanced System Care.

Og når jeg har kørt den popper den op med følgende besked.

409 System fejl
172 ikke optimerede indstillinger

Og ved at købe den, skulle det angiveligt give...

Øget hastighed med 214 %
Stabilitets forøgelse med 68 %
Forøget internet hastighed 181 %

Jeg har det sådan med, at det lyder for godt til at være sandt, og så er det det sikkert også...

Hvad mener i...?

Venlig hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-01-10 20:06

Ja det er salgsgas, de vil jo gerne sælge den til dig, kedelig med det firme som stjæler ders software til nogle programmer, jeg har slettet alt fra IObit og bruger andre værktøjer

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-01-10 20:08

Je den kender vi.

5 millioner fejl, din pc brænder sammen.

SKYND dig og køb.
FIS

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-01-10 20:31

# o.v.n.

Helt sikkert er det en jungle, når ikke man vil bruge den halve månedsløn - hver måned - på alverdens rense dit og rense dat...

Ellers bruger jeg intet andet gratis end CClaener.

Det meste er jo ikke på mit sprog, så jeg har jo ikke de store valg muligheder...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-10 20:33

Fortsæt du bare med at bruge cCleaner, den er ganske udmærket

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-10 20:36

Glary Utilities er også god, der er både en FREE og en PRO

http://www.glaryutilities.com/gu.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-01-10 20:52

Det er salgsgas så det driver. Men hvis du ikke ved hvad du skal bruge dine penge til, så køb det for så har du noget andet end vejret at brokke dig over.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-01-10 23:43

Hold da kæft hvor I snakker. Hvem af de negative har prøvet pro-modellen??? Hvis vedikkealt ikke har mere end ca. 50 USD om måneden i løn, vil jeg anbefale dig at finde noget andet arbejde

Jeg har købt det og må sige, at det fungerer fantastisk, og det kostede så vidt jeg husker ca 25 USD for et år.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-10 09:34

Muligt det er et godt program, men det de skriver om forbedring af systemet er da helt hen i hampen

Citat
Øget hastighed med 214 %
Stabilitets forøgelse med 68 %
Forøget internet hastighed 181 %

Programmet rydder jo bare op lige som cCleaner

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-01-10 10:40

Yes....det lyder sådan og jeg har da heller ikke kontrolleret om min internethastighed er forøget med 181 % - hvordan skulle jeg forøvrigt måle det - Men det virker og er absolut de 25 USD værd. Det jeg egentlig reagerede på, var disse brugere som med illustrativ lemmingeffekt høvlede programmet ned uden nogensinde at have prøvet det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-10 11:07

Ikke i et eneste indlæg bliver programmet Advanced System Care høvlet ned, hvor har Krummen det fra? Vi er en hel del som gør lidt grin med firmaets metode til at få solgt købeversionen, at jeg høvler IObit ned gør ikke Advanced System Care til et mindre godt program, jeg bruger ikke programmer fra IObit mere, afinstallerede Advanced System Care da IObit blev afsøret i at stjæle koderne til et andet program hos Malwarebytes, så det er en moralsk beslutning ikke at bruge Advanced System Care jeg kritiserer ikke selve programmet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-01-10 11:39

Okay...måske lidt overdrevet, men det fremmer forståelsen. Men det er ikke ligefrem positive tilkendegivelser fra brugere, som IKKE har prøvet købeudgaven.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-01-10 20:08

Tak for svaret Klaudi.

Det var lige den afklaring jeg havde brug for

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-01-10 20:32

Velbekommen