/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gode Gyser film
Fra : steffen15
Vist : 3212 gange
100 point
Dato : 17-01-10 19:52

Hej er her nogle som kender en super fed nyere gyser film??

er til film som El orfanato & 'The Orphanage' (=

synes vi har været nede og leje film flere gange hvor vi fik en mega dårlig film med hjem..

God søndag her fra..

Accepteret svar
Fra : MuGG3K

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-10 19:58

Hej Steffen15

Jeg har set rigtig mange gyser film, og hvis du gerne kan lide sådan noget spændings gys, og ikke splatter vil jeg anbefale:

The Strangers
Identity
Darkness
The Amityville Horror

:)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 20:15

Sidst jeg så en gyser, var det denne her:

http://movies.yahoo.com/movie/1800079322/info

og det var i 1974. Siden har jeg ikke set bare 10 sekunder af en gyserfilm, da jeg gerne skulle kunne sove om natten

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-10 21:02

Har du set El Elefantos? Der skal jeg love for du får gys for pengene!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-10 21:07

Hostel:
Citat
Category:
Thriller

Language:
English

Time Duration:
01:34 Hours

Year of Release:

Color:
Colored

Director:
Eli Roth

Studio:
Hostel LLC

Cast:

Jay Hernandez, Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljakova, Jana Kaderabkova, Jennifer Lim, Lubomir Bukovy, Jana Havlickova

3 backpackers are in Amsterdam where they get locked out of their youth hostel. They are invited into a man's house where he tells them of a hostel somewhere in eastern Europe where the women are all incredibly hot and have a taste for American men. When they get there, everything is too good to be true - the hostel is "to die for"

..øeh ..og så er der en 2'er jeg ik' har set ...endnu

Citat
Hostel Part 1: Three backpackers head to a Slovakian city that promises to meet their hedonistic expectations, with no idea of the hell that awaits them! In the tradition of dread-inducing terror-rides like Saw and Wolf Creek comes Cabin Fever director Eli Roth's deranged and disturbed sophomore effort - Hostel. Produced and presented by film auteur Quentin Tarantino, this grim and gory piece of survival horror is set to give horror fans a gory, bloody, disgusting good time!

Hostel - Part 2: Three female college students take a detour from their partying, enticed by a beautiful European woman who promises seclusion, safety and maybe even romance. What they get is a living hell where they are sold to the highest bidder who's fondest wish is to kill them slowly. Hostel 2 also follows 2 American men who, on the flip side of the coin, are willing to pay to join an exclusive club where a life will end at their hands...any way they like. It's a story of human monsters and the almighty dollar as only Eli Roth could tell it!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 18-01-10 12:12
Kommentar
Fra : vovsegris

Dato : 18-01-10 14:25

Der er mange fede

Room 1408 er en super fed gyser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-10 16:17

Heeeiii... jeg får 2'eren af en kolega imorgen.
Jeg vender tilbage hvis den er noget værd, når jeg har set den
...men Hostel 2'eren er vist som jeg har hørt; no'et med en masse nøgne damer
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-01-10 17:49

Jeg tror, filmen hedder "Det onde", hvor en flok børn har store problemer med en rigtig led og ond klovn med syle spidse tænder, som dukker op de særeste steder...

Det skal gyse meget, før jeg synes der er noget ved en gyser!

Men denne klovn har brændt sig ind i mit "fotoalbum".

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 18-01-10 19:12

Tak for svaret MuGG3K. Alle The Strangers
Identity
Darkness
The Amityville Horror

fede film vil se Darkness i aften