/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Poul Rudi
Fra : Blondutte
Vist : 1061 gange
100 point
Dato : 17-01-10 15:08

Nogen her der ved hvor jeg kan få fat i en CD med Poul Rudi, hvor han synger:
(Og) jeg gør hvad jeg kan for Maria?

VH Blondutte

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 15:14
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 15:21

Kan også købes som enkelt sang via Itunes og sikkert via TDC også.

http://itunes.apple.com/us/album/thats-what-i-call-dansk-top-vol-3/id153635719

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 15:35

Du kan evt også tage turen forbi biblioteket

http://bibliotek.dk/linkme.php?ccl=lid%3D24913775+og+lok%3D870970

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 17-01-10 15:44

Tak. ved du hvor man så kan skaffe teksterne til sangen???

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 15:50

Måske du skulle oprette et nyt spørgsmål, så der er flere der kan byde ind

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 17-01-10 15:58

Okie-.-----

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 16:05

Og så måske lukke dette

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-01-10 16:18

Hej dutte

Jeg hentede lige en CD m,ed sangen du søger og det lykkes mig at få lavet en MP3 fil.
HJvis du er interesseret at få den tilsendt så kom med en mail adresse evt. til mig privat.
Teksten har jeg ikke.

hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 16:30

Lige til info, nu blondutte har logget af

Blondutte, kan ikke aflytte teksterne, pga dårlig hørelse (har jeg set i en anden tråd)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-01-10 17:33

OK Nordsted1, men jeg har ikke selv tid til at lytte til sangen og skrive teksten ned.

hawaii7

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 17-01-10 17:39

Hola Hawaiiiiii..

ja tak det vil jeg da blive meget glad for, min mail adresse er : Blondutte@gmail.com...

Jeg må prøve at lede efter teksten på biblio..... men ellers tusind tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 17-01-10 17:43

Heiiii Nordsted1.

Ja du har fuldstændig ret det med min elendige hørelse.

Jeg støder nu og da på sange fra min barndom og frem til i dag, som jeg altid har ønsket at kunne synge med på, men af gode grunde ikke kan.

Jeg synes det er fantastisk at folk her vil hjælpe mig , da det betyder meget for mig, HVAD det er der blir synget om,,

Så det er derfor jeg sprøger efter hjælp til tekster her..
Desværre mangler jeg stadig teksterne til NEWS: Helt alene... suk.

Men ellers tusinde tak.

Kh Blondutte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 17:48

Det kan da være de også har den på biblioteket..

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 17:49

Ja, som jeg skrev tidligere og med link, så er biblioteket en god ide

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 17-01-10 18:00

Nemlig, jeg har lige fået svar fra biblioteket, at de har sangen på en CD til mig, så håber jeg bare at de har teksten også.......

God søndag.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 17-01-10 18:33

Det kan være den er i coveret, ellers hør bibliotekaren når du tager derned.

Håber det lykkes.

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 17-01-10 18:50

Ja, det tænkte jeg også på,,,,

God søndag

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-10 04:24

Hej Blondutte den er sendt til dig.
Da den er i kvalitets lyd fylder filen 5,6MB.

hawaii7

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 18-01-10 09:53

Hawaii7.

Tusinde tak....Sjovt at høre den igen, siden jeg var barn.

Tak alle sammen.-...

Godkendelse af svar
Fra : Blondutte

Dato : 18-01-10 12:58

Tak for svaret hawaii7.