/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Like a Rose
Fra : helge.t
Vist : 779 gange
200 point
Dato : 16-01-10 15:23

Jeg har fået en melodi i hovedet, som jeg godt kunne tænke mig at få købt, hvis den altså stadig findes...

Det var en plade min mor havde, så den er af ældre årgang.
Noget af teksten lyder cirka sådan: "Like a Rose opens up to the Sun, let my Love open you, course I'm the one".

Mener det var med Sir Henry, men er ikke helt sikker.
Mener også at titlen var "Like a Rose", men er heller ikke sikker på det.

Har søgt på nettet, men kan ikke finde den... Er der nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 210 point
Dato : 16-01-10 15:24
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 16-01-10 15:26
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 15:34
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-10 15:38
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 15:40
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 16-01-10 15:44

Hov, så at jeg skrev forkert, den hedder "Like a Rose."

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-10 15:55

Hvis du ønsker at downloade melodien - gratis - på youtube kan du bruge dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Du skal lave en mappe til musikken, så du ved hvor den lægger sig

Først kopierer du browserlinjen ind i boksen, når musikken så er hentet, trykker du på - konvert og så vælger du f.eks mp3, så kan du spille din musik

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 16-01-10 15:56

Tusind tak for svaret Dahab.

Det var lige hvad jeg søgte

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 16-01-10 15:57

... og selvfølgelig tak til I andre , som har hjulpet her