/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Viasat/Dr kanaler
Fra : jlbendtsen
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 16-01-10 15:12

Er det rimeligt/lovligt at Viasat forlanger at man betaler for en børnepakke for at kunne se DR ramasjang som egentligt er en gratis kanal?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 15:18

Ja, den er ikke gratis

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 16-01-10 15:20

hvad med os der betaler licens???

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 15:21

du kan se dr på anden måde, viasat er IKKE gratis

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 16-01-10 15:39

det er jg sgu da godt klar over klaphat

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 15:47

i lige måde idiot.
Viasat er ikke gratis.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 15:48

Hvad du mener er rimeligt skider viasat på.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-01-10 18:47

Citat
Er det rimeligt/lovligt at Viasat forlanger at man betaler for en børnepakke for at kunne se DR ramasjang som egentligt er en gratis kanal?

Nej,det er ej.Men det er Viasat i en nøddeskal.En rigtig bondefange udbyder.
Nu er det efterhånden 3-4 år siden,vi slap ud af deres klør.ALDRIG mere Viasat.
De truede os med alle landsens ulykker,da vi ville stoppe hos dem. Bl.a. erstatning for et kort,vi aldrig har haft.
Nu tar vi Canal Digital over parabol.Det ved da vi hvad er.Der er Ramasjang,indbefattet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 16-01-10 23:50

Citat
Ja, den er ikke gratis

GU er den da SÅ
Jeg betaler ikke for den

Citat
lige måde idiot.
Viasat er ikke gratis.

NEJ______
DE TAGER PENGE FOR AT SMIDE kanaler der er gratis
LIGE I NAKKEN PÅ DANSKE BRUGERE.
føj for SATAN da
oG SÅ VIL DE ENDDA HAVE kort_afgift FOR AT SMIDE DET NED TIL mig og dig
LATTERLIGT.

Er du S/H se´er__ blive ved med at være det.

MEN, tvivler på det, da du SKAL betale for det, bare du så meget som en PC.

SHIT ikke.....?

Men bruger du din BIL eller en SCOOTER med RADIO ombord
så ER DU FRITAGET.

Øhhh = mere lol

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 16-01-10 23:54

Her kan du da i det mindste se det gratis? og et par små kabler og andet, så er det på dit TV
Og det er stadig billigere end Licens.

MEN TVIVLER på du ikke betaler for det___STADIGVÆK.
Du ved det sikkert bare ikke
http://www.dr.dk/tv/live#/DR1

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 16-01-10 23:55

Gad vide HVORFOR jeg ikke er blevet BLAKKET ENDNU

Kan du komme igang_ jeg vil fandme BLAKKES, når og så /

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 17-01-10 01:02

Selv syntes jeg det er
når man betaler afgift +
på en DVD
og kommer hjem og ser at den er SMÆKFYLDT MED TRUSLER OM VIDEREGIVELSE
§§§§§§§§§

mEN MED LOV SKAL ??? UNDERHYLES
Citat
1 UGE = FOR EN KNIV DER ER 6 cm

kAN SÅ NÆVNE, AT DU IKKE MÅ SÆLGE SKIVER ELLER LIGNENDE KØBT SYD FOR GRÆNSEN,
hvorfor, tja, de mangler vist nogle coda/ pirat ? afgifter
Men bevares ALT kan jo efter-hånden hentes GRATIS via - Biblioteket_ uden afgift
eller bare tdc, så mon ikke de såkaldte AFGIFTER ER ( blår/ blåsyre/ cyklon -B)
for andre END DEM DER SKAL OVERHOLDE REGLEMENTET/ LOVEN
Og på den MÅDE tjene sin føde?
Selv Pirat-gruppen har opgivet JAGTEN på fildelere.
Google kan måske give dig svaret du søger...

http://www.google.dk/search?hl=da&ei=EFBSS-GtK8vu-Qb7oJ3UCA&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CA8QBSgA&q=medieforlig&spell=1

AT RIPPE og andet, selvfølgelig MÅ man DET, bare det skal bruges til en SPILLE, noget, der ikke virker på dit TV/ anden maskine, SOM DET EGENTLIG BURDE IFØLGE EU

øhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

RIPPER PÅ LIVET LØST; BARE IKKE FILM FRA Apoteket,
DE ER ALLEREDE PÅ NETTET

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 17-01-10 13:13

Jeg synes bare at det er svineri at de bruger en gratis kanal for at sælge en pakke..

tænk hvis man gik ned til den lokale bilforhandler og købte en ny bil men fravælger alt ekstraudstyr som tågelygter, soltag etc og når man så henter bilen er hjulene også taget af "jamen hvis du vil have hjul på er du desværre nødt til at tage ekstraudstyret med eller købe hjul et andet sted"

det ville da heller ikke være rimeligt vel?

Har skrevet en mail til dr for at høre deres mening men tror sq også de er pisseligeglade da vi jo gladeligt betaler halvårligt bare for at have et fjernsyn stående.
og nu er det hele blevet digitalt så man gudhjælpermig også skal betale for en ekstra box eller købe nyt fjernsyn.
Føj for satan magen til pirateri

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 17-01-10 13:21

Og ved da godt at jeg bare kan købe en modtager, men har jo allerede fra viasat så kan ikke se hvorfor jeg skal bruge mere strøm på det når kanalen i forvejen er gratis bare du har en modtager.
De har bare sneget den ind under deres børnepakke