/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Sussi og Klaus Kludder
Fra : brorteil
Vist : 405 gange
11 point
Dato : 15-01-10 20:37

Nye klovne på banen.

http://checkjobnet.dk/

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-01-10 20:56

Helt sikkert. Og ski godt billede af Hjort og Lenin .

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-01-10 22:04

ÅHHHHHHHH, Sikke' dog de kan...de der, lussi og Seo

Nå, men der er intet der er ondt uden det er godt for noget.......Ta' bare udlandsgælden...I ved... den der blev banket op af Anker, den er væk nu.....

Kammerater, I var så gode til at bakke mig op, da jeg, Frankie Boy - alias "Sylten fra jylland, kandiderede til Overborgmesterposten i København. I får nu gode embedsmænd-stillinger.
Alt sammen i den gode socialkammeratlige ånd - nemlig, kammerateri så det basker.....

Mvh.
Frankie Boy from Jutland...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 15-01-10 23:49

Når jeg ser et ......billede af de tre kommer jeg til at tænke på Clint'en, eller rettere den fremragende
The Good, the Bad and the Ugly, men kan ikke blive enig med mig selv om hvem der er hvem, slet ikke hvem der er "the Good".

H-H's oplsyninger om udlandsgælden er sikkert fabrikerede, en eller anden statistik Nationalbanken har pillet ved en ekstra gang, vupti har de fundet 90-100 milliarder i bunden af en skuffe

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-01-10 00:49

"The Good" må efter alt at dømme være P. Slytter .

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 16-01-10 09:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål