/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
fil konvertering
Fra : denevigeuheldige
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 15-01-10 20:19

Har lige gendannet slettede filer med programmet pc inspector men når jeg så skal åbne f.eks. et gendannet dokument får jeg dette her billede vist: http://peecee.dk/upload/view/217977/full

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-01-10 20:30

Finder et andet program der kan åbne det. Det er åbnet med et forkert program.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 15-01-10 21:03

Det ser ud som om den gendannede fil er beskadiget, måske delvis overskrevet, prøv om du kan få noget fornuftig frem på skærmen når du åbner med Notesblok, ellers må du sikkert betragte den som tabt

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 16-01-10 10:24

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-10 21:37

Tak - fik du ikke noget brugbar med Notesblok?