/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Retur efter udskrift
Fra : Internette
Vist : 446 gange
125 point
Dato : 15-01-10 14:46

Ja, jeg er jo ikke den store bruger af Kandu, men prøver alligevel.

Print fra Word 2003:

Jeg har fået ny pc på arbejde og en del gamle indstillinger er røget. Jeg printer dagligt en del dokumenter og det er et stort irritationsmoment, at jeg efter hver eneste udskrift (CTRL+P) skal klikke med min mus på word dokumentet for at gøre det aktivt igen. Jeg, der ellers sværger til genvejstaster!

Der er sikkert bare et flueben, der står forkert, men jeg opgivet at finde det. Kan nogen hjælpe?

Har ikke mange point at tilbyde, men jeg giver, hvad jeg har

mvh
Internette

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-01-10 15:33

Jeg kan ikke hjælpe dig, men det har intet med point at gøre for at hjælpe hinanden.
Jeg bruger altid ctrl+p når jeg orinter uden problemer.

hawaii7

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-01-10 20:28

Jamen sådan er det, når windows kan arbejde med flere sider/ruder samtidig så er "prisen" at man selv fortæller maskinen hvilken side jeg nu vil arbejde med. Det kan ikke gøres på anden måde.

Kommentar
Fra : Internette

Dato : 16-01-10 12:12

Hej,

Hm.... Jeg er nu ret sikker på, det kan lade sig gøre. Det kunne det i hvert fald på min gamle pc og det fungerer stadig sådan hos mine to sekretærkolleger, som ikke har fået ny pc, at deres word dokument forbliver aktivt, efter print.

Men tak for jeres svar! Jeg leder videre

mvh
Internette

Kommentar
Fra : granner01