/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Åbne vedhæftet???
Fra : dabj
Vist : 1123 gange
100 point
Dato : 15-01-10 12:45

Når jeg får en mail med vedhæftet fil f.eks et Microsoft word-dukument og jeg vil åbne, forsøger den altid at åbne med Photoshop.
Det samme sker hvis jeg vil åbne en fil i stifinder---møgirriterende--men der kan jeg selvfølgelig vælge "åben med".
Det må kunne indstilles--men hvordan???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-01-10 12:51

Du skal vælge asosiering, hvor du vælger et bestemt program til en given fil.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-10 12:53

Find en doc (Word) fil, højre-klip på filen. Vælg åben med... find Word og sæt flueben i "Brug altid valgte program til at åbne denne type fil" - Så skulle den være fikset. Gør det samme for andre filtyper, hvis de ikke åbner med det rigtige program.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-01-10 12:55

NB:
Har du ikke Word installeret, kan du finde en gratis Viewer
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=3657CE88-7CFA-457A-9AEC-F4F827F20CAC&displaylang=en

find andre Viewers fra samme side... hvis du ikke har programmet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-01-10 12:57

NNBB: Nederst på ovenfor henviste side

What Others Are Downloading
Others who downloaded Word Viewer also downloaded:
Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and PowerPoint File Formats
PowerPoint Viewer 2007
Excel Viewer
The 2007 Microsoft Office Suite Service Pack 2 (SP2)
Microsoft Office Compatibility Pack Service Pack 1 (SP1)

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 15-01-10 12:58

Tak for svaret CLAN.
Har ledt efter den løsning et par timer

Kommentar
Fra : CLAN