/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
flamingoplade størrelse
Fra : ajohansen
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 15-01-10 12:32

hejsa
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor stor en flamingoplade (radius) skal være, til en kniplet dug på 60 cm?

//ajohansen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-01-10 13:05

de findes i 60 x 120 cm

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-01-10 13:07

skal de deles så bryg en nedstrygerklinge.
Kniv går ikke, den flosser plasen.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 15-01-10 13:25

hej brorteil alt det ved jeg, så det er størrelsen på den samlede plade jeg er ude efter

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-01-10 13:36

det kan du vel selv regne ud, jeg kender ikke til dit håndarbejde

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-01-10 18:43

Hvis du skal have plads til at sætte dine nåle i skal du formentlig afsætte 15cm mere i radius. 75.

Men det giver en plade på 1,5 meter.

Jeg kan dog forestille mig at det måske er en god ide af pladsårsager og for at lette arbejdet at starte på en mindre skive eller måske lave det af 3 gange.

Dette begrundet i at du skal strække armene rimelig meget i starten.... Hvis du laver det af en gang på samme plade.

vh Ben