/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
slette program
Fra : lexiben2
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 14-01-10 22:42

Hvor dan sletter man World of woorcraft, når det ikke lykkedes i fjern programmer?

M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 14-01-10 22:47

Ind i programmer og finde Blizzard, der er som regel en genvej til at slette, ellers slet mappen.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-01-10 23:28

start i fejlsikret fjern programmet fra roden C og gen start

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-01-10 23:31

Hvis du ikke kan finde et afinstallerings program eller finde det program som du vil afinstallere, så prøv med Revo Uninstaller den kan fjerne rester af programmet også, og så lige en rettelse: Programmer afinstalleres - ikke slettes!
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 15-01-10 00:05

hvis du kører win 7 [I][B] så skal du ikke bruge revo med mindre at det er den nye[/B][/I]

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 15-01-10 00:40

Hvor dan sletter man World of woorcraft, når det ikke lykkedes i fjern programmer?

M.v.h. Lexiben2

SÆT ILD TIL DIT `værelse`/ HUS