/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook
Fra : 190e
Vist : 336 gange
30 point
Dato : 14-01-10 22:37

hvordan opretter man outlook expres,

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 14-01-10 22:46

Slip for bøvlet....

Få en Gmail konto istedet.

Den kan det samme, bare bedre, hurtigere og nemmere.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-01-10 22:54

Outlook Express kan du ikke oprette, hvis du kører Vista eller Windows 7 - så hedder det hhv. Windows Mail og Windows Live Mail

Clou

Har du en ældre version, så prøv at google Outlook Express og download derfra

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-10 23:42

Hvilket styresystem har du?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-10 06:10

Mener du Opsæning? Se her: http://www.blackbook.dk/faq/mail-support/opsaetning-outlook-express.html husk at smtp skal være din udbyder af internet, hvis det er TDC så er det asmtp alle andre skriver du kun smtp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-10 08:14

- Ubesvarede 9
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 10

Mon ikke du skulle læse lidt INDEN du stiller flere spørgsmål

http://www.kandu.dk/faq.aspx