/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvorfor er brugere herinde dummere end g~
Fra : hansandersen22
Vist : 301 gange
1 point
Dato : 26-04-03 20:27

Hvordan kan man få sig selv til at spørge om, hvem vil hente mig med at hente spil m.m. ??

Det er det samme som at sige til naboen, gider du hjælpe med at røve banken fredag eftermiddag.

Det vil man da ikke gøre, det med banken altså, hvorfor så lige med downloads ?

Og hvorfor er folk så dumme herinde at bruge tid, på de fjolser som spørger om dette ?? I må åbenbart være betragteligt dummere end gennemsnittet !!!

Ignorer dog de forespørgsler.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 20:42

Der er vist ingen brugere her du kan tillade dig at kalde dumme, andet end dig selv!!!!!!!!

Erfarne brugere ved jo nok at du er Zonker i ny forklædning, og vil prøve på at nedgøre kandu og dets brugere, ved at prøve at få dem over i dit forum, som du jo var nødt til at lave da du blev smidt ud afkandu, p.g.a. din opførsel.

Det er da mærkeligt at du ikke nævner navnet Find svar her, men jeg kan sige til alle der hopper på den

Bliv hos kandu, det andet er noget forvirret makværk

Kommentar
Fra : arly

Dato : 26-04-03 20:49

Hej Hans,

Jeg vil gerne hente med at ignorere de fjolser i banken på fredag, hvis du mener at det hjælper betragteligt på gennemsnittet af os brugere som ikke spiller downloads.

Go' weekend
Arly

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-04-03 20:57

Hej zonker

Jeg kunne svare, at brugerne herinde er så dumme, for at du skal føle dig hjemme.
Men det gør du tydeligvis ikke.
Så vi er åbenbart ikke dumme NOK.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-04-03 21:30

*LOL* - arly - det er lige mine ord - lad osse bare mig hente med at hente .....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-04-03 21:50

Daw zonker

Grunden til at vi på Kandu umiddelbart virker dummere end gennemsnittet, er fordi du sænker gennemsnittet betragteligt.

Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-04-03 22:48

Zonker for hel.... Hvordan kan du overhovedet begå dig nogen steder med så lidt situationsformemmelse du fremviser? (Men det kan du jo forresten heller ikke)

Hansandersen og min bare 22 - de 22 er vel et udtryk for din mentale habitus eller er det din hattestr.

Jeg har ondt i mine buttede lår af at klaske på dem af grin. Jeg har lige været inde på det der finddudetdersvarsite, og der sker ikke en dyt. Kan du ikke forstå, at der er ikke nogen der gider at være i stue med dig. Finddudetdersvarsite har stadig de der ca. 30 medlemmer registreret, hvoraf de 5 af dem er aktive. Den ene er ADMINISTRATIONEN alias hanszonker22andersen, som står for langt over 50% af samtlige indlæg. Hvor må det være skønt for dig, at sidde der og bavle med dig selv.

Hvis du havde nogle balls, så meldte du klart ud om dit dobbeltspil, men det skal jeg nok ikke forvente. Du tør jo ikke!!!!!!!!!

Og hvad rager det i øvrigt dig, at nogle downloader spil fra nettet. Det er jo skolelærer du skal være når du blir stor - ikke politibetjent - vel?? Kan du hente dette, er du nået langt.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 26-04-03 22:58

Simpelthen ren provokation og dem som jeg forventede det, hoppede i med begge ben IGEN.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-04-03 23:00

Ikke forstået - Provokation, hvordan???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-04-03 23:04

Det er, fordi han er så klog, Ram2.
Hans veje er uransagelige ligesom Herrens.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 23:05

Det er da helt fint at en af de få (hvad jeg ved) udsmidte fra Kandu, prøver på at starte for sig selv, men at prøve på at efterligne kandu er jo helt ude i hampen, det kan jo ikke lade sig gøre åbenbart, og i stedet er den site hansandersen22 alias zonker har lavet blevet noget forfærdeligt forvirrende makværk, som ikke for uinviede er til at finde hoved og hale i .

Lige en ting der undrer mig var det ikke denne fnollerpige, der var en af de største støtter, og nærmest forgudede zonker og hans nye site, hvor er din FORSVARSTALE nu frk/fru (tror du selv)

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-04-03 23:13

Hey hey ro på nu bantam.

Både Fnoller og jeg begik den fejl at lære zonker bedre at kende, og det var absolut ikke nogen succes, men meget lærerigt. Vi opdagede ret hurtigt, at han var ET stort BLÅLYS, og har begge taget den nødvendige afstand til subjektet, hvilket Fnoller her på Kandu flere gange har nævnt i forskellige sammenhænge. Ganske vist er Fnoller lidt mere tolerant, og tror lidt længere på det bedste i andre mennesker, end jeg gør - Gudskelov for det - men hun har også grænser.

SÅ banmtam der skød du forbi:

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-04-03 23:20

Hej Rellom

Hvis ham zonker22andersen er så skide klog, hvorfor falder den gennemsnitlige intilligenskvotient på Kandu så, hvergang han logger på??

IQ 0-35= Idioti zonker22andersen

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-04-03 23:24

Bantam - hvad søren har jeg gjort dig nogensinde - "denne fnollerpigen" - sikke en måde at formulere sig på....kunne du ikke bare spørge stille og roligt og så ellers pakke den der snobbede tone ned.

Nå, men nu du gerne vil vide det, vil jeg svare dig pænt og ordentligt på det : den aften ( d. 19.feb ) havde Kandu været nede i et par dage grundet de større serveromlægninger der fandt sted.

Zonker sad så og legede med et webboard på sin stueserver, og spurgte om jeg ikke kom derover og kiggede og det gjorde jeg så.

Jeg har aldrig forgudet Zonker eller nogen andre herinde, det lader til du selv har besøgt hans side, og det er der en del andre herinde der også gjorde. Intet galt i det.

Nu er det jo ikke sådan fat, at man ikke både kan være på Kandu og andre steder, det lyder næsten som om du har grebet mig i landsforræderi.

Naaaahh Bantam, jeg loggede på Zonkers site som den første udover hamselv - og HAN gav mig admin-status uden at vi havde talt om det .... efter meget få dage og en meget skidt behandling af et andet medlem, erkendte jeg, at jeg havde begået en dum fejl ved overhovedet at være på hans site ( nu er vi jo ikke alle lige kloge, vel ) derefter forlod jeg sitet, bad om at blive slettet og det er så det.

Iøvrigt Bantam hvilke fortrædeligheder har livet budt dig, at du er så bitter ?

Fremover ville det klæde dig at henvende dig direkte til mig og ikke "denne fnollerpigen"

Og slutteligt - titlen er Fru.

Fortsat god aften Bantam håber dette har belyst det du åbenbart følte en trang til, at vide alt om.

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-04-03 23:27

Ja, ram2 - du har ret - jeg tror virkelig på det gode i folk, og det håber jeg lønner sig en dag.

P.S Bantam - kom lige til, at tænke på jeg aldrig som Zonker + den anden admin annoncerede herinde for findsvar, yffedyffe.webboard eller noget andet, det er næppe en særlig effektiv støtte han havde i mig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-04-03 23:28

Hej Ram2

Jeg gav bare udtryk for hans egen selvopfattelse.
Men tror du virkelig, hans IQ er helt oppe på 22?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 26-04-03 23:36

Ha ha ha ha ha ..... osv
ku ikke lade være med at kigge, sku nok ikke ha givet mig til kende, more i jer ?
OW

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-04-03 23:40

Naj oldwiking jeg er efterhånden så dybt forundret over hvorfor man overhovedet gider bruge sit krudt på det ..... måske Zonker har ret : Vi er FOR nemme .....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-04-03 23:42

Rellom.
Det må man da håbe for ham - ellers begynder det jo at knibe med selvstændig vejrtrækning.

Fnoller.
Ja, det lønner sig, men den er lav.

Oldwiking.
Der er altid fed underholdning, når fjolset zonker22 er på.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 27-04-03 00:01

Min hustru spurgte lige om det ikke var muligt at få nattero, så jeg lægger af, hej

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 00:02

Man kritiserer hinanden synder og sammen istedet for at se videre, det er netop der problemet ligger *S*. Det ser nogen af jer fornuftige mennesker

og at det jeg ikke laver er helt håbløst, som i gerne vil gøre det til, ka i jo selv konstatere her :

http://yff.dk/top/topsites.html

klik på logoerne med nope, peak og chart medmindre i kan nøjes med placeringen af listen på de andre lister....

Faktisk har vi en af danmarks (udfra målingerne) bedst besøgte (ikke kommercielle) toplister, UDEN reklamer.....

Hav en god nat.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 00:03

Oldwiking.
Klog mand. Sådan een skal man lytte til.

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 00:09

Jamen Zonker - jeg har skam stadig selv på trods af vores forskellige opfattelser glæde til overs for at det går jer/ dig godt - det kan jeg sagtens rumme.
Men skal der lidt malurt i bægeret så er det bare mærkelig du ikke har flere medlemmer kan du forklare det ?!?

Men din besøgstæller indstiller du jo på flere tusind allerede fra første aften, det har du selv grinende fortalt - så et indtryk af hvor mange der virkelig kommer på dine sider kan man jo ikke få.

Regner ikke med du gider svare på mit spørgsmål - iøvrigt vil jeg fortælle dig at kandu har fået det længe ventede "Smalltalk" - kunne du ikke afreagere derovre en anden gang - der er garanteret mange der abonnerer på dette emne - og det er ikke særlig fair at bruge emnet til dette pjat.

Held og lykke med dit lidt medlemsforladte forum

P.S kan man egentlig ikke osse bare manipulere med det ......!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 00:10

zonker - glem dit olie på vandene. Det er jo dig selv der fiser ud og ind af sitet.

I øvrigt siger det jo intet om lødigheden af de sparsomme indlæg der findes, hovedsagligt leveret af Adm. = zonker

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 00:27

Prøv at være em smule objektiv.

De countere der sidder der er hentet ude i byen og dem kan du altså ikke pille ved.

Jeg er udemærket tilfreds med antallet af medlemmer, det er ikke kvantitet men kvalitet der kommer ud i den anden ende. Og meget af det som foregår faktisk i det lukkede fora...., der hvor kun medlemmer kommer og har adgang. Så i har som offentlige personer ikke indblik i dette og derfor kan i heller ikke kommentere dette..

Og nej forumet er såmænd ikke medlemsforladt, 200 medlemmer er ikke medlemsforladt, det er sådan ca. hvad de enkelte services tæller ialt.

Når man går ud og breder sig ud på : annoncer, dating, topliste, søgemaskine, grafik, forum og ikke mindst en portal. Diverse gratis services til dem som laver hjemmesider (gæstebog, tæller, hosting, webring hosting) så er det klart nogle vil flygte, simpelthen fordi det er for stort for dem. Det er derfor Bantam er væk.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 00:28

fnolle ovenstående var til dig.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 00:30

lad os nu se... sidste gang jeg lavede et indlæg var det hot, mon ikke dette når samme status ?? *G* babbedabber S

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 00:31

Zonker - du har flere gange fyldt os med løgn, bl.a. med hansandersen22, så din troværdighed smutter gennem perforeringen på et frimærke.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 00:38

Ja, men tillykke Zonker og det mener jeg virkelig glæder mig over dine anstrengelser bærer frugt.

Desuden sagde jeg ikke alle countere, men der var tre admins ikk`- og den admin jeg ikke gider nævne lavede du en hjemmeside til, den aften du uploadede den havde du da sat besøgstælleren højere end var virkeligheden var.

HVIS nogen vil smalltalke, skændes eller andet så gå i Smalltalk .....

Ja, synd Kandu ikke har en knap der hedder "snot" istedet.....

Smalltalk - Zonker - måske nogen er med på den ..... Fortsat god aften og nat til dig og alle andre.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 01:11

Når Zonker beskylder folk for at være dumme, må han finde sig i at få igen af samme skuffe.
Men hvis det skal være seriøs snak, synes jeg nu, at findsvar er et udmærket forum.

Selv holdt jeg ikke op, fordi jeg var utilfreds, men fordi jeg ikke havde tid til at gøre noget ved det.

I et stort forum som kandu kan man bedre tillade sig at være aktiv og inaktiv, som vinden blæser,
end man kan i et forum med kun 25-30 brugere.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 01:28

har nu, læst alle indlæggene i gennem, og synes at det er en, efter min mening, meget uaceptabel måde Hansandersen22, Zonker, What Ever, tiltaler folk på, når de spørger om noget han ikke lige finder passende http://www.kandu.dk/dk/spg/14393 . Denne Hansandersen22 har da også prøvet at retfærdiggøre hvad jeg har kommet med af komemntarer i http://www.kandu.dk/dk/spg/13451 (koster 5p at se), hvor jeg så har svaret på tiltalen. Men jeg mener at man kan se ip'en på dem der har brugere her inde, og hvis han fortsætter denne stil, så håber jeg at man på en eller anden måde bør kunne "kicke" ham, når han loggerind med en ny profil.
Burde ikke skrive i dette spørgsmål, da det er det han vil have os til, men jeg måtte bare ud med det.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 01:35

>>ZeroXP - nej man ærgrer sig gul og grøn over man hopper på den og kommenterer.

Men lige det du siger der er jeg osse inde på - Kandu har smidt Zonker ud, og så burde det sørme ikke kunne lade sig gøre at han er her alligevel ( og har indrømmet det ) .....

Selvfølgelig kan de se det hvis det er samme ipadresse.....

Nå, nu vil jeg spille yatzy på TV2 - det her gør mig i dårligt humør.

Ses en anden gang i en mere "kærlig" tråd - godnat allesammen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 01:38

godnat...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 01:41

Jeg ærgrer mig nu ikke over, at jeg hopper på den.
Lidt underholding er da ikke at foragte.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 01:43

godnat da, tror så at jeg vil tage mig et slag Counter Strike.

ZeroXP

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 01:48

vil bare tage mig sammen til at komme i seng...svært..!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 01:50

Og noget helt andet: Hvis man kikker under "Seneste 25 spørgsmål", så fører dette spørgsmål
til 1 point suverænt på antal kommentarer.

Det må da modbevise alle påstande om pointfiksering?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 01:52

he he...lige præcis!!!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 09:33

Hvis man ved lidt om ip-adresser og proxyservere, jamen så vil man vide at kandu.dk, kan forsøge at blokere folk, men at det ALTID kan omgås...

hvordan det så ?

en proxyserver skjuler din rigtige ip-adresse, du får proxyserverens ip-adresse, så selvom de på kandu.dk blokerer for ens ip-adresse, jamen så drøner du lige forbi deres beskyttelse.

Så kan de lukke kontoen og blokere for din email-adresse, men dette kan omgås med en ny email-adresse hos ofir, yahoo etc. derefter er det bare at åbne en ny konto.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 09:36

Har du det godt med, at du er nød til at bruge disse metoder for at komme til orde, i forsamlinger der hellere så din røv end dit fjæs.

Du er sølle zonker!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 09:43

Og hvis i ville forholde jer til tingene....

Vi er 62 medlemmer på portalen.
+ ca 120 andre medlemmer på de andre services som tilbydes, men de er en del af portalen.

så vi havner på ca. 185 inklusiv det løse.

Og ja Fnolle jeg har intet imod at hoste :

http://www.parkens.dk
http://www.danishslackers.dk
http://www.yff.dk
http://www.nettepigen.dk
http://www.yttepigen.dk
http://www.carshark.dk
http://www.findsvar.dk

+ en del andre domæner, som jeg ikke vil nævne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 09:49

Godt gået. For 3 mdr. siden var der 58, så det er en tilgang på 4 medlemmer på 3 mdr. - det giver en medlemstilgang på 12 om året. Så i 2013 er din portal oppe på 182 medlemmer, hvis de ikke har lært dig at kende i mellemtiden, for så skal du ikke regne med en så voldsom tilgang.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 27-04-03 15:10

røv eller fjæs, det virker som om at folk ikke ville kunne se forskel på de to ting, med alt det lort han lukker ud her på kandu.dk. Han gør alt hvad han kan for at sige fy-fy, føj-føj, det-må-du-ikke til andre, mens han samtidig blærer sig med hvordan han omgår kandu's sikkerhed, og dermed bryder de uskrevne regler for hvad man kan tillade sig. Tror lige jeg går ud og brækker mig......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 15:15

Ja sikke en karl han er ... uuuhhh

ufatteligt Kandu finder sig i det .....

men de kan jo desværre ikke gøre så meget ved det antager jeg.

Karina

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 21:39

Rellom, det beviser jo at jeg er din store helt *G* (Ja, det var IRONI).

Ram/ZeroZP jeres løsning eller hedder det forløsning er her :

http://yff.dk/azdg/view.php?l=default&id=00007

Held og lykke med søgningen

Og Ram, når du nu skal flygte, kan dette her godt bruges :

http://yff.dk/phpclassifieds//detail.php?annid=20

og til dig Karina vil jeg sige, at den sikkert klæder dig eller er det ram i forklædning, efter at du har retoucheret billedet ?

http://yff.dk/phpclassifieds//detail.php?annid=45

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 21:42

Ok, så er det nok. Dette mailes til kandu. Håber du bliver smidt ud igen zonker.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 27-04-03 21:56

Hold da helt kæft, blir i da aldrig færdige, se nu at komme videre.
Eller fortæl hvordan jeg kan stoppe dette abo
Hi from ow

Kommentar
Fra : arly

Dato : 27-04-03 21:59

Stop nu denne tråd,

Gør som zonker selv anbefaler "Ignorer dog de forespørgsler."

Og så tilbage til det som kandu er oprettet for..

Go' weekend
Arly

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 21:59

*æv bæv bussemand*

Karina

Jeg tør altså godt sige at det billede af RAM2 dengang blev lavet af mig - men i modsætning til dig Lille Mogens - tror jeg såmænd godt Ram2 kan se det "spøgfulde" i det .... for jeg lavede det ikke som hån eller noget andet - det var en joke ....

( til de udenforstående retouchede jeg et billede af Ram´s ansigt ( sorry Ram ) påsat en yndig kvindekrop )

SÅ er det ude ---- næste lille lede fif fra din side Mogens afventes med spænding.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 22:04

Arly smid lige samme kommentar i http://www.kandu.dk/dk/spg/14433

..... det er jo ikke kun her det er blevet glemt hvad Kandu er til for....

Oldwiking i afkrydsningsfeltet herunder kan du afmelde abonneringen på dette indlæg....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 22:04

Nej, Zonker, min helt er du ikke - men heller ikke det modsatte.

Din dobbeltmoralske dømmesyge får jeg kvalme af.
Men din respektløse fandenivoldskhed sætter jeg megen pris på.

Hvad det sidste angår, minder du meget om Ram2.

UPS... nu får jeg da vist på puklen - af jer begge to.

Og til oldwiking: Du fjerner bare fluebenet i "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål" og klikker på send. Så får du ikke flere mails ang. denne tråd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 22:06

Bare man kunne styre sit temperament - nu afmelder jeg osse denne tråd, det er jo for dumt.

Tak for denne gang Zonker .....

Karima

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 27-04-03 22:16

Netop som jeg regnede med fnolle, du ryger i gyngen hele tiden Og så går der damp af kedlen, selvom det du skriver intet har med min virkelighed at gøre

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-04-03 22:18

Zonker - Hold da kæft, hvor er du latterlig.
Det er morsomt at se, at din popularitet falder med det dobbelte af den hastighed du lukker dit lort ud. Det kan man kalde panik før lukketid for mytomanen /psykopaten zonkerhans22andersen.

Dig har dine forældre denondelyne mig ikke været heldige med, og der er kun ord tilbage at sige om dig, som selv jeg vil skåne Kandus medlemmer for.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-04-03 02:00

Hvis I synes, det går hårdt for sig i denne her tråd
- så prøv at se denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/14472

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 10-07-03 19:45

Hejsa...Jeg har med udsøgt fornøjelse siddet her foran min pc de sidste 10 min. og klasket mig på lårene af grin...der er kommet nogle herlige kommentarer fra alle parter...Jeg vil lige, mest for syns skyld, komme med en lille forsigtig kommentar......

Zonker...Er du nu helt sikker på at du ikke ejer www.chippen.dk? Han er dog ordblind, så jeg tvivler...men han er, om muligt, endnu dummere end dig

Og alle jer andre....Jeg vil komme med en indtrængende bøn til jer alle, om at I venligst kommenterer Zonker's næste tankeløse tåbeligheder, for det er FOR sjovt...jeg skreg af grin over den med medlemstallet, der i 2013 ville stige til 182: LMAO!

Sætningen "så ka du' lære det" er spildt på dig, Zonker, så du slipper

Mcfly1