/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Sgu & satan........
Fra : febbe
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 26-04-03 20:23

Jeg tog biken på arbejde i går og smed en tanktaske på tanken med mine bøger og opdagede efterfølgende, at den havde lavet en del ridser i tanken nogle af dem ret dybe. Kan alt banderiet vendes til noget positivt, eller er der kun en larkering tilbage til en ½million???
Jeg er grædefærdig, så hjælp modtages med kyshånd..........Hjææææææææææææææææælp..........
Febbe

Kommentar
Fra : brianolsson

Dato : 26-04-03 20:45

her Febbe

hvis ridserne ikke er ALT for dybe, så kan man bruge 6-8 tuber tandpaste, til at slibe det væk, brug helst en en blødpude som man kan sætte på en bormaskine, ellers kan det godt taget noget tid. når det kan fjerne ridser på glas kan det også fjerne ridser på en tank.. der er et forsøg vær

Vh Olsson

Kommentar
Fra : jesper_m_h

Dato : 26-04-03 20:58

Autosol slipol slipolie.
I nevnte rækkefølge og så en masse tålmodighed og så er dine ridser væk.
Husk at give det "ny behandelede" område/er noget voks af den type du normalt bruger.

Denne behandling har "reddet" min tank fra en omlrkering med nye staferinger og klarlak.
Den klare lak kommer jeg nok til at give den alligevel der er n lille farve foreskeld med og uden

venligst
Jesper Malling

PS
Husk at polering er en SPÅNTAGENDE behandling din lak bliver altsår tyndere der hvor du beandler.

Kommentar
Fra : micnielsen

Dato : 15-05-03 12:28

Hvis ridserne ikke er alt for dybe, vil en gang klarlak kunne gøre jobbet. Det er jo ikke helt så dyrt som en heloplakering. tal med din Autolakerer, så kan i nok find ud af at male "orange".

Nielsen