/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Download fra youtube
Fra : classic26
Vist : 917 gange
500 point
Dato : 13-01-10 09:46

hvordan downloader man lige en fil fra youtube til ens harddisk ??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 13-01-10 09:49

Jeg bruger dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

hvis du ønsker at ændre filmen til mp3 kan programmet også klare det

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 13-01-10 10:11

tak nordsted1, vil jeg prøve.. kommer tilbage til dig i morgen, hvis jeg nu har yderligere spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 10:16

Det er helt ok... husk at lave en mappe til de ting du downloader, så du kan finde skidtet igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 10:18

Når du så har hentet det, så kan du se der er en tom linjer i... i den linje kopierer du først browserlinjen ind fra den videofilm du nu har fundet....

Hvis du så vil have det ændret til mp3, så sætter du prik i -konvert - til det format du så ønsker og trykker ok

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 13-01-10 10:21

tak for info,,, nu burde det ikke gå galt!

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 13-01-10 10:23

Dejligt link det vil jeg hjem og prøve

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 10:26

Når selv jeg kan finde ud af det, så kan i også

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 13-01-10 10:32

Det skal du ikke være så sikker på du er jo noget af en skrap sak til det der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 10:38

øvelse gør mester

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-10 17:35

Brug Firefox browseren og tilføjelsen Video Download Helper, så henter du fra Youtube og andre video sider med bare to klik med musen
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
https://versioncheck.addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 17:40

o.v.n hvor mange klik er det da med "mit" program.. du får det til at lyde så besværligt, men det er det ikke

Det driller dig måske, så må du jo spørge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-10 18:01

Citat
hvor mange klik er det da med "mit" program..
så langt kan jeg vist ikke tælle først åbne programmet, så kopiere adressen fra Youtube, så klikke på hent - hvor mange var det? 4 eller deromkring, og hvis filmen bagefter skal omdannes uhadada, det sker helt automatisk og gratis med Video Download Helper når jeg bruger Ubuntu, Windows kan ikke sådan uden videre indstilles til at omdanne til mp3 uden at betale for converteren i programmet
2 klik med musen så hentes filmen og hvis helperen er indstillet til at convertere, så kommer der først 1 meddelelse Alle filer er færdig hentede og få sekunder senere en ny meddelelse Filer blev omdannet uden problemer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 18:11

Yes jeg åbner programmet, finder videoen, og for det meste kommer browserlinjen helt af sig selv ind i programmet, så et klik for at hente, et klik for at konverterer -- 4-5 klik og jeg har en mp3 fil

og det er også gratis

Give away of the day har haft en dag, hvor man kunne hente et program, hvor man næsten - heller ikke - skulle klikke, men vi blev nød til at formaterer pc'en og så forsvinder sådan et program,men jeg holder øje med om det kommer igen, - måske - for jeg syntes nu det program jeg bruger er meget simpelt

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-01-10 21:33

Citat
Dejligt link det vil jeg hjem og prøve

Hæ, det vil jeg også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 21:38

Asbjørn... Det kan jeg godt forstå

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 14-01-10 11:07

Tak for svaret Nordsted1.
Fik godt nok ikke prøvet det i går, men forventer jeg åsse kan, eller vender jeg tilbage