/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail - flytning
Fra : Avant85
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 13-01-10 09:02

Er der et sted, hvor jeg kan læse, hvordan jeg flytter mine mail's - fra min mail-box og over på harddisken

Jeg har vist spurgt om det før, men jah øh - det må vist være "ham tyskeren"

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-10 09:05

Du videresender dem da bare til et mailprogram/adresse på din komputer....

Så alt undtagen Webmail kan bruges til formålet....

Men ligger de ikke godt nok hvor de ligger ? - hvorfor fylde HD med dem.... ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-10 09:38

Mine gmail hentes ned i en mappe på harddisken med gmails eget program. (webmailtilstand)

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-01-10 11:48

Jeg trækker blot Mailen jeg vil gemme ud på skrivebordet, derefter kan jeg gemme den hvor jeg vil.
Du kan også trækken den direkte over i en mappe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-10 17:14

Du kan også markere den øverste mail

og med skifttasten nede > markere den nederste

træk dem så med højre mustast over i en mappe på skrive bordet og KOPIER

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-10 17:26

Bruger du webmail eller har du et program du læser mails i?

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 14-01-10 13:19

Hej o.v.n.

Jeg bruger *****@sol.dk

og jeg synes ikke jeg kan bruge de gode ideer / måder, der er anført ovenfor

Avant85

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-10 17:23

Nej du kan ikke bruge en mail program og hente hjem på hardisken, sol-mail er en af de ret få som ikke kan læses i en pop3 mail program, der er vist ikke andre metoder end at kopiere mails over i tekst dokumenter

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 15-01-10 23:30

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-10 23:42

Selv tak - selv om det ikke var det svar du ønskede