/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne vedhæftede filer...?
Fra : axelbjarne
Vist : 1172 gange
100 point
Dato : 13-01-10 05:17

Nu er det ikke min egen computer...men en jeg har lavet noget for...og vedkommende kan ikke åbne vedhæftede filer, - meget mystisk. Det drejer som om filer i OpenOffice...hvad kan der være galt med hendes computer...jeg sender dem i det gængse format ODF-tekstdokument (.odf).
Vi har selvfølgelig begge installeret OpenOffice.

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-10 06:14

Er det webmail eller et mail program? Outlook Express har en indstilling som gør at filer ikke kan åbnes eller gemmes, fjern markering ud for den linje hvis bruger dette program, i Hotmail (webmail) skal afsenderen måske godkendes som en der er tillid til.
Flere oplysninger tak?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-01-10 06:20

Det lyder meget troværdigt, jeg ved bare ikke hvilke mail program hun bruger, men det kan jeg komme tilbage til, når hun vågner, ha, ha...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-01-10 13:42

Så har jeg fået mere at vide:

Hun bruger Windows Mail, og der er ingen afkrydsninger under sikkerhed, som skulle kunne forhindre hende i at åbne vedhæftede filer - altså er problemet der stadig.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-10 17:30

Mystisk gemmer hun den vedhæftede fil før hun forsøger at åbne? Nogle filer er nemmest at have med at gøre når de bliver gemt først, højre klik på den vedhæftede og Gem som, derefter bør filen kunne åbnes med det program som passer til

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-01-10 08:05

Det er ikke lykkedes at finde fejlen på Windows Mail...

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-01-10 08:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-10 11:59

Tak - synd at der ikke kom andre ind i spørgsmålet, jeg kan ikke gætte hvad problemet er