/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Point tilgode.
Fra : Bolette103
Vist : 507 gange
48 point
Dato : 26-04-03 17:30

Hej LisBJensen!

Tak for din hjælp til min slægtsforskning!
Ønsker at give dig mine til rådighed værende 48 point.
Du kan få nogle flere, når jeg har sparet op.
Vær rar at svare ja til det.

Mvh. Bolette103 .

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 17:45

Hej Bolette103

Du kan bare tilmelde dig som superbruger, så får du 200 point, som du kan bruge af, se her

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#7

Se under

Hvad får jeg ud af at blive superbruger, der kan du tilmelde dig

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 58 point
Dato : 26-04-03 18:03

Hej Bolette.
Det lyder da meget godt. Jeg håber det gav dig noget at arbejde med.

Selvfølgelig vil jeg gerne have dine point, men det kunne jo også være at du fik brug for dem en anden gang. Du bestemmer selv, hvad du vil gøre.

Jeg hjælper gerne, med eller uden point, hvis jeg kan; det lærer man nemlig også meget af.

Hilsen Lis

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 26-04-03 18:39

Herligt

Det er den rette ånd her hos Kandu

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 26-04-03 19:14

Hej Bjarne.
Det er jeg glad for at høre.
Ofte får jeg også hjælp fra forskellige personer. bl.a. en der er blandet ind i familien laaaaangt ude, men det er rart når folk gider at "bekymre" sig og give en hånd med ud i disse af og til besværlige arkivalier vi bevæger os rundt i.

Lis

Godkendelse af svar
Fra : Bolette103

Dato : 27-04-03 01:49

Tak for svaret LisBJensen!
Det glæder mig, at du gerne hjælper uden at skele til pointgivningen; hvis dette er - / - bliver den almene holdning blandt brugere her på sitet, så lover det godt for fremtiden.
På genmail og alle gode hilsener fra Bolette103.