/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
300 TIL
Fra : Piet_P_Hein
Vist : 983 gange
300 point
Dato : 13-01-10 02:03

IBM760 /
så find en anden der vil have dem/ eller ?

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 02:13

Personligt

hvorfor dog.

Det begyndte ÅR ????

og siden er det bare gået GODT for / brugere der ikke tør stå frem.

Beeeeeee appppppy roooooooooaaaaaaaad + klummes mor
så tror jeg sgu at selv DYREVÆRNET flyttede med al det (lokale trafikke + et klip)
men til HVEM + hvor/ US

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 02:14

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 02:31

Citat
Nu har han virkeligt slået hovedet http://www.kandu.dk/spg143938.aspx -

Du har fået en 2 PM´r så hvad FANDEN E>R DIT problem/ klumme/ RAM _lort
Citat
Blak et menneske der er SORT
bare HUSK AT BLAKKE FOR ALT

eller hvor SNOTDUM er din MOTHER

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 02:35

B_A_D
link
Citat
http://www.kandu.dk/spg143938.aspx

Pak det selv UD

Dyb G_N_A_T
til alle deres ønsker, IGNORENTER,
Prøv IGEN
C_Jar

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 02:42

Skægt NOK_
man ikke stod af skideren og PISTE på dig

klumme `½½ kan findes på arbejde her
http://dvmry.brazilbestiality.info/index.html?id=sashko&ref=http%3A%2F%2Fzoofiliasite.com%2F&rd=1

NXT

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 13-01-10 09:02

Hvorfor sidder du og snakker med dig selv

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-01-10 10:45

- der ingen andre, der kan læse hvad han skriver... eller mener!!!

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 11:57

Citat
Hvorfor sidder du og snakker med dig selv

Han er løbet tør for farvekridt, modellervoks og legoklodser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 12:00

No1here

Her er

anerikkehvaddusnakkerom dot com være helt optimal

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 12:29

Citat
No1here

Her er

anerikkehvaddusnakkerom dot com være helt optimal

Ja det virker lidt som sort snak. Men ikke mere sort end at jeg godt vil give et tilbud på 3 gram, 2 nøgler og en fladskærm. Hvad siger du Piet_P_Hein?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-01-10 13:54

Citat
Pak det selv UD

Dyb G_N_A_T
til alle deres ønsker, IGNORENTER,
Prøv IGEN
C_Jar

Hvad i he..... er dette for noget ???????? Er du ramt af et stjerneskud i nakken, eller hvad????????
Prøv at gå udenfor og ryd noget sne væk, det kan være det vil afkøle dig en smule

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-01-10 14:09

Citat
Prøv at gå udenfor og ryd noget sne væk, det kan være det vil afkøle dig en smule

Har jeg misforstået noget her

Troede man fik varmen af at rydde sne.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-01-10 18:13

Citat
Troede man fik varmen af at rydde sne.

Undskyld, piaskov.
Rigtigt, han skulle prøve at rulle sig i sneen, ligesom de små børn - det ville MÅSKE hjælpe.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-01-10 21:56

Åhh nej da. Nu begynder det person-fnidder-fnadder fanme igen. Troede at det var overstået med det nye års begyndelse .

Men det er måske Rø.., mener Ræven, Jørn, der er i gang igen .

Chris

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-01-10 23:39

Øv en eller anden sagde at man kunne spille begynder-suduko her..
Så viser det sig at det er yatzy med 8kantede terninger..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-01-10 23:40

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 14-01-10 01:03

Cathcart
Citat
Men det er måske Rø.., mener Ræven, Jørn, der er i gang igen .

Det er netop lige noget af den slags jeg tænker på, når der fremkommer sådan noget vrøvl. Bare navnene du nævner og dermed tanken, så går mit eksem i udbrud og hæmoriderne svulmer op.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-01-10 16:24

Daws Asbjørn.
Citat
og hæmoriderne svulmer op
Så bliver der lavere til loftet, når du sidder ned .

Men for hulen, hvor er det træls, at det pi. starter igen .

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 15-01-10 00:54

Citat
Ja det virker lidt som sort snak. Men ikke mere sort end at jeg godt vil give et tilbud på 3 gram, 2 nøgler og en fladskærm. Hvad siger du Piet_P_Hein?

håber du aldrig i idt liv får sort SKÆRM
MENS ANDRE SER PÅ?

+

Citat
Han er løbet tør for farvekridt, modellervoks og legoklodser.

JEA__HER LEGER ulige BØRN JO/lige_ BEST_ialtsk

Citat
Åhh nej da. Nu begynder det person-fnidder-fnadder fanme igen.

HVAD FANDEN HAR DU GANG I

ALT HERINDE ER OG INTET ANDET.
AT BRUGERE åbent bart tror at SAMME giver point´s, eller andet = GLEM DET

Citat
Øv en eller anden sagde at man kunne spille begynder-suduko her..
Så viser det sig at det er yatzy med 8kantede terninger..

og hvem skriver at jeg er FLLLLLLLLLJfre/i

var lige ved at glemme:=?

Citat
Troede man fik varmen af at rydde sne

TJA? man render jo åbentbart til lægen med andet end KATTEN og klumme........

Som en skide IP ? må jeg IKKE løfte en KAT_ ej herller en SPADE for at NAKKE andre.

Ikke at skriver at jeg IKKE GØR/ville det.
Bare et spørgsmål om_BROK / nok.

Jeg havde GLEMT at slette min KAGER (Cookies), så derfor denne.

Men hvor er
IBM760 /
så find en anden der vil have dem/ eller ?

henne, under alle disse (nye/halvgamle) brugernavne..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-01-10 01:25

Jamen, så velkommen på Kandu, du .
Citat
HER LEGER ulige BØRN JO/lige_ BEST
Så kan selv "Skæve Thorvald" sq være med

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 15-01-10 01:26

Denne gav da tanke til NUVÆRENDE/ nye brugere

Men som jeg VIST_nok glemte at skrive PAS PÅ

Nu KAN MAN SE EN SKIDE HUND BLIVE SMIDT ud af klumme/ eller andre med STØRRE MORAL
under et TIP __???????????
OG? hvor fanden er jeres MORAL / prædikanter henne_ NU
KAN FANDME HUSKE i råbte højt af mig dengang

FIND DET SELV
hvis ikke klumme har været DER///// så har PIA ???
Og norstedt var med på det hele__LOL.......

resten af min mave og andet er BLEVET slettet af????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-01-10 03:09

le historique d'temps pour kandu, encore fois toute sont au le ans, trés pas alle de plus
d'vivre avec l'répétition :))

Letter lige flueben.. og flyver videre ....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 15-01-10 09:35

Citat
Jamen, så velkommen på Kandu, du

Ja undskyld, men jeg kan dårligt finde ud af hvad der foregår, men
Citat
Nu KAN MAN SE EN SKIDE HUND BLIVE SMIDT ud af klumme/ eller andre med STØRRE MORAL
under et TIP __???????????
OG? hvor fanden er jeres MORAL / prædikanter henne_ NU
KAN FANDME HUSKE i råbte højt af mig dengang

noget tyder på at der er en der trænger til HURTIG hjælp.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-01-10 21:00

Kære Piet_P_Hein.

Hvad er i grunden problemet ?

Godkendelse af svar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 17-01-10 01:08

Citat
IBM760 /

Men WHATTT/ i mangel på tiltale fra samme/ eller var DU HER = alligevel

Et par brugere der LIGE er vågnet op/ dog med (gamle profil-navne)__???

Nå,_ men denne tråd _ gav trods alt OGSÅ BAGSMÆK. for nogle. Upssssss