/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 - IE8 - IE9 (Vil ikke hentes)
Fra : Sbasse
Vist : 347 gange
200 point
Dato : 12-01-10 21:47

Kan ikke downloade nogen af windows versioner af explorer?

Den henter fint nok og lige som det hele er færdigt, kommer der en pup up om at jeg skal hente de fornødne opdateringer via Windows Update og derefter installere programmerne til internet af to omgange.
Den smider et link på mit skrivebord om hvad jeg skal foretage mig.

Har forsøgt 10x og jeg er officielt blevet SINDSYG på den lorte com, som jeg forresten lige formaterede i forgårs (helt uden prob) og jeg havde da også IE7 installeret.

WTF is the problem!!!!

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 22:23

WGA slå den fra, og hent en patch der gør din PC lovlig
Har selv en lovlig XP, men kan ikke hente noget fra MS´hjemmeside.

Ikke fordi jeg har brug for DET, da næsten alle nye opdateringer nu omdage! kun har et formål?
at gøre din PC langsom

Bruger IE 6 og det virker efter hensigten, efter alle HACKERE er gåer et par skridt videre.
Eller bare har travlt med samme.
Her koster den vist nok penge
http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-01-10 08:47

Check lige at dit ur går rigtigt, dato måned og år
det lyder nemlig som om at det går forkert

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 25-01-10 12:35

25januar 2010 12.34, så tror tiden er ok.

Ved ikke hvad der sker med det link og den bliver ved med at prøve at opdatere i mit Windows Update, selvom jeg har slettet den fra listen nogle gange nu!

Er ikke inde i alt det WGA osv. og skal ikke have installeret mere end højst nødvendigt.