/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Aldrig til bal uden trusser (ASAP)
Fra : katskat
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 26-04-03 16:55

Efter at have været i 10 musikforretninger uden resultat, ville jeg lige høre om der var en barmhjertig sjæl der måske havde Birthe Kjær's "Jeg går aldrig til bal uden trusser" som MP3 fil - og som ville sende den til mig. Jeg står og skal til "bal" og synes den kunne være et festligt indslag. Festen er i aften. Så det skal gå hurtigt
mvh
Katrine

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 26-04-03 20:05

NEJ, vi hjælper IKKE dig med dine piratkopier.
Køb musikken istedet for, det fortjener kunstneren.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 26-04-03 20:06

Hvor dumt er det forøvrigt tilladt at være ?? Selv politiet findes ikke dummere.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 02:01

Hvordan kan man hjælpe kunstneren med at købe musikken, når den ikke er i handlen?
Katrine fortæller jo, at hun forgæves har efterspurgt den i 10 musikforretninger.

Jeg har ikke sangen, Katrine - ellers havde jeg gerne sendt den til dig.