/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Widgets på fladskærm
Fra : Jimmi_S
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 12-01-10 16:55

Hej
Jeg har købt mig et Sony tv (KDL-40W5500) Det kan vise widgets men problemet er at jeg ikke kan tilføje flere end dem der allerede er. Jeg har læst andre stede at man bl.a skulle kunne få en "youtube-widget" Jeg har selvfølelig tilsluttet det til nettet, og dlna fungere os fint så der skulle være hul i gennem.

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 23:29

Citat
tilføje flere end dem der allerede er

Og hvor mange er DET 4/ 500 stks eller bare 10.

Og alle mennesker får langsom PC

Citat
PC SKÆRM eller?????
Tror ikke man BARE ligger genstande ind på en skærm, men over din PC.
Medmidre din SKÆRM kan modtage noget UDEN hjælp fra ?? PC

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 12-01-10 23:31

BTW: har du søgt på googlllllllleeeeeeeeen

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=widgets+for+xp&meta=&aq=1&oq=widgets

der findes sikker flere af slagsen, men hvad skal så på NETTET for, DEN KAN IKKE trækker al
den traffik, ___

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 03:05

Citat
Jeg har købt mig et Sony tv (KDL-40W5500) Det kan vise widgets men problemet er at jeg ikke kan tilføje flere end dem der allerede er. Jeg har læst andre stede at man bl.a skulle kunne få en "youtube-widget" Jeg har selvfølelig tilsluttet det til nettet, og dlna fungere os fint så der skulle være hul i gennem.

PRØV IGEN

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 13-01-10 17:03

Der ligger allerede 5.
Tv'et skulle kunne gøre det selv, altså uden hjælp fra pc.
Læs evt. om det

http://www.sony.dk/product/t32-w-series/kdl-40w5500

http://support.sony-europe.com/tv/faq/faq.aspx?site=odw_da_DK&m=KDL-40W5500&f=applicast_faq