/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
United dvd 9097
Fra : executor
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 12-01-10 13:40

Kan det virkelig passe at en United dvd 9097 ik kan afspille kopi dvd automatisk?? istedet for at den viser mapperne og man derefter selv skal vælge filerne??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-10 14:22

Den er kopieret FORKERT

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 12-01-10 15:25

Filmen er sandsynligvis kopieret som filer og ikke som en helhed.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-01-10 16:08

Hvilke programmer har du brugt til fremstilling af din dvd-skive og hvad har du gjordt.... Du har nok kopieret den FORKERT, som refi hentyder....

Kommentar
Fra : executor

Dato : 12-01-10 16:42

den er brændt i Ashampoo Burning Studio 9. det er film hvor de ligger i video_ts og audio_ts mapper jeg har inge problemer i andre afspillere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-10 17:22

Du må IKKE bare flytte/kopiere filerne over....

Den skal lave en DVD - selvom det er en DVD i forvejen....

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-01-10 17:26

Jamen, så kan det være det er United dvd 9097, den er galt med...

Men du kan prøve at lave filmen (video_ts og audio_ts mappen) om til en iso.fil og brænde den som iso.fil og se om det hjælper... Du mangler en form for autorun...
Prøve at lave filmen med CloneDVD2 (prøve version 21 dage).... meget let program (brænder+rip)
http://www.slysoft.com/da/download.html

Guide step by step
http://www.slysoft.com/da/tutorials.html

Måske kan det hjælpe på dit autorun problem

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 12-01-10 17:31

øhhh.... hvis du har brændt dvd, som "refi" hentyder til (flytte/kopiere filerne), har du brændt dvd forkert.. Den skal laves/brændes som en dvd