/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gameboy
Fra : Pytten1510
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 11-01-10 14:01

Hey.

Kan nogen hjælpe mig med en brugermanual til en gameboy color....

Pytten

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 11-01-10 14:23
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 11-01-10 14:59

Der lykkedes det mig ikke at finde den

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-01-10 15:39

Nu har en Gameboy Color så vidt jeg kan se et meget begrænset antal knapper og stik så det skulle da være nogenlunde til at finde ud af...

Men hvad er det som du gerne vil vide ?

Prøv eventuelt youtube : http://www.youtube.com/results?search_query=game+boy+color+review

Det sikkert nogen på youtube der viser hvordan man gør diverse ting med gameboyen.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 11-01-10 15:54

jeg har været på you tube....og ja, det er meget begrænset hvad der er af knapper...jeg ville gerne vide om man kunne indstille displayet for lysere eller mørkere skærm. Det er en jeg har købt brugt og troede at der var lys i displayet, så man også kunne spille selvom man sad i en mørk bil....det kan man så ikke....man lærer lidt hver dag
Det ser bare ud som om man skulle indstille programmer, når man starter den op...ved så ikke hvordan....

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-10 16:04

Nej, der er ikke lys i den gameboy, til gengæld kan du købe en lille device du kan sætte på og så kan du spille i mørket.
Ganske smart faktisk, og det fungerer.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-01-10 16:39

yep du kan købe sådan en lampe til den.
De har den sikkert nede i fætter br eller andre legetøjs butikker.
Måske fona og merlin osv.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 21-01-10 18:14

prøv den blå avis gul og gratis qxl.dk
og hvad de nu ellers hedder

Alle de lamper osv du kan købe giver jeg ikke så meget for
men du kan købe en lampe med forstørelse glas (kan du finde det i en butik, så afprøv det først)
som brugt et sted imellem 25 og 150 + forsendelse

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 21-01-10 18:16

måske Kai kan hjælpe dig

http://n-club.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 21-01-10 20:26

Tak for svaret Dahab.