/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
elektronisk hund
Fra : kivi
Vist : 3947 gange
100 point
Dato : 10-01-10 15:48

er der nogen som ved hvor man kan købe en elektronisk hund det skal være en som man kan slutte til en tyveri alarm og den skal lyde som en stor hund

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-01-10 15:52
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-10 16:10
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-01-10 16:51

Du kan også bare købe en almindelig hund, og slutte til din tyverialarm. Det lyder meget realistisk - og du skal bare købe en stor hund hvis den skal lyde som en stor hund.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-01-10 17:41

Hej
Jeg vil da gerne lave en Mp3 fil med en af mine hunde, og jeg er da sikker på at Norsted1 også vil lade sin hund give et stort bjæf så det kan holde tyve væk

IPM

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 10-01-10 18:05

Spørg Eyvind, han har også brug for en vovvov hund

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-10 18:49

IPM her er mit tilskud http://www.youtube.com/watch?v=4dpl0evXk_0

Bortset fra det, ville jeg slet ikke bruge penge på en sådan en "lydalarm", hvis tyvene vil ind, gør de det uanset om der er en hund eller ej, de er simpelthen så grove, selv der hvor der rent faktisk er en hund, de slår den ned, eller giver den godbidder

Nolge af vore venner har en grand danois, og den havde da fået et lækkert købben og var lukket inde i et værelse imens de så fik arbejdsro

Hvis du alligvel køber en hundealarm, så køb også de skilte hvor der er en stor fæl hund afbilledet, med her vogter jeg, så ser det ud af lidt mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-01-10 19:24

Tak jeg har fået en kassetteoptager og nu mangler jeg bare at convertere lyden fra Nordsted1's vakshund..........................men det er for koldt nu køre hen og monter føler osv. Så må indbrustyven vente lidt.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 11-01-10 06:44

Hej kivi

Jeg fandt nogle gamle CD'er med diverse lyde jeg brugt i tidernes morgen, når vi lavede radioreklame.
Der er også en større hund der gør 22 sekunder. Det er lykkes at få den lavet til en mp3 fil, så har du en mail adresse, jeg kan sende den til?

hawaii7

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-01-10 12:14

hawai 7 det lyder godt tak for det
kivi@stensvednet.dk

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 11-01-10 12:37

Hej hawaii7

Jeg kan også bruge en lydfil med en hund der gørt.
Jeg sender dig en mail privat.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-01-10 12:57

Tak for svaret hawaii7.
har modtaget mail