/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Overnatning-Sønderjylland.
Fra : Mosebaek
Vist : 4370 gange
250 point
Dato : 09-01-10 20:29

Min søn skal flyve fra Hamburg,Onsdag.På grund af vintervejret,vil han køre hjemmefra,Tirsdag.
Han skal møde ret tidligt i lufthavnen.
Vil derfor gerne ha`nogle tips om en billig overnatning,i nærheden af den dansk/tyske grænse.
Hvilken side af grænsen,er ikke afgørende.Gerne en lille kro,eller vandrehjem.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 09-01-10 21:11
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-01-10 22:25
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-01-10 22:26

Og her.
http://www.expedia.dk/Hotels?action=hotelPackageWizard@searchHotelOnly&packageType=HOTEL_ONLY&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_inpPackageType=HOTEL_ONLY&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_hotelWidgetControl_hotelSearchRegionControl_hotelRegionTypeControl_inpRegionType=CITY&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_hotelWidgetControl_hotelSearchRegionControl_cityControl_inpCity=&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_hotelWidgetControl_hotelSearchRegionControl_cityControl_inpCityRegionId=7279&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_hotelWidgetControl_roomInputWidget_hotelRoomCountInput=1&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_hotelWidgetControl_roomInputWidget_adultCountInput=2&hotelPackageWizard_hotelPackageWizardControl_hotelWidgetControl_roomInputWidget_childCountInput=0&isAdditionOptionExist=0&eapid=392&semcid=expe.dk.001.003.01.02&kword=zzzz.7783000.0.3179796518.userquery.hotel_flensborg

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 09-01-10 22:29
Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 09-01-10 22:30
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 09-01-10 22:34

Jeg har hørt, at det faktisk skulle være ret billigt at bo på lufthavnshotellet i Hamborg. Så kan det vel ikke blive mere optimalt og han kan sove lidt længere. Alternativt Sønderborg Vandrerhjem. Så er der 185 km. til lufthavnen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-01-10 22:53

Jeg tænkte på,om der ikke er en motel,eller lign.ved grænsen.
Der må være et sted hvor f.eks. lastbilchauffører overnatter.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 09-01-10 23:13

Det er jo det han spørger om

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 09-01-10 23:14

Undskyld Jeg troede, at det var et ekko

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-10 23:26

Rudbølgrænsekro... så kommer det vist ikke trættere på grænsen

Der står ikke noget om at der er vinterlukket, ligesom vandrehjemmerne er, men håber da det kan bruges

http://www.balticnordic.com/rudbol-feriecenter-aps-graensekroen-hojer/company.html

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 250 point
Dato : 10-01-10 07:16

Du kan evt. prøve Smedeby Kro. Det ligge lige ved Krusaa.

http://www.smedebykro.dk

Der er også Hotel an der Grenze lige på den anden side af grænsen.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-01-10 12:07

Tak for svaret HUGO-BØRGE.Det vil vi prøve.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov