/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsninger på Honda SFX?
Fra : lungholm
Vist : 798 gange
70 point
Dato : 26-04-03 13:13

Hej,
Jeg ville bare høre om der er nogle der ved noget om hvilke begrænsninger der er på en SFX.
jeg har pillet skiven og skiftet skålen i varioen (fik cykel-manden til det!). og nu kører den 70-75 km/t. jeg ved også der er en anden begræns. i cdi'en så man skal købe en ny. men er der flere??

Hilsen Nicolas.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 26-04-03 14:06

hmmm jeg ved ikke særligt meget om en sfx, men der er højest sandsynligt også en begræsning i udstødning, eller faktisk på forrøret i form at et blindrør...

kig her, jeg har lige smidt et par billeder af et blindrør: http://www.moped.dk/blindroret.htm

Jon - Moped.dk

Kommentar
Fra : lungholm

Dato : 26-04-03 14:33

Tak for svaret, men der er ikke noget synligt blindrør på forrøret som du har vist på billederne.

ellers tak,

Nicolas

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 26-04-03 15:00

okay, ellers kan det være der sidder en plumb inde i udstødningen, denne aner jeg dog ikke rigtigt noget om.....

hva med din vario er begge ringe fjernet ?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 26-04-03 15:01

eller dem har cykel manden jo fjernet.... så burde der ikke være andre, men 75kmt uden en anden cdi er da bestemt godt af en afdroslet scooter !

Kommentar
Fra : lungholm

Dato : 26-04-03 15:12

mange tak!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 26-04-03 16:14

jamen det var da så lidt, bare spørg hvis der er andet du vil vide !

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 26-04-03 16:15

jamen det var da så lidt, bare spørg hvis der er andet du vil vide !

Kommentar
Fra : Gmork

Dato : 11-06-03 16:16

Der findes ingen begrænsninger i udstødningen på en SFX, jeg har selv en, så derfor ved jeg det, jeg har prøvet meget for skelligt med den udstødning, og det har kun givet mere larm end ydelse. jeg har nu en tun udstødning på den, men det har heler ikke hjulpet en skid

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 17-08-03 12:31

hey der ude
min sfx køre for langsom....jeg læste ovenfor at skålen i varioen skulle hjælpe....hvor sidder sådan en satan??? sasper