/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
VK-regeringen er dumpet med et brag
Fra : PeterTheisen
Vist : 484 gange
20 point
Dato : 09-01-10 16:16

Sådan blev en historisk mulighed i dansk politik klattet væk:

http://www.information.dk/219898

Dette blev resultatet:

http://borsen.dk/okonomi/nyhed/173514/

Og så fik man også lige løjet på halvvejen:

http://arbejderen.dk/index.aspx?F_ID=60655&TS_ID=1&S_ID=1&C_ID=32

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-01-10 17:00

Tjae....du har sku' nok ret, Peter Theisen.

Så må vi jo se om kombinationen, Thorning/Willy Snurrebasse med støtte fra Frank Aaen, kan gøre det bedre.?

Det var da godt jeg købte min ejendom i 1981. Da var renten kun 22%
Modsat nu, hvor renten er tårnhøj.

Da det står i SF's partiprogram, at SF er modstandere af Nato, kan vi jo også spare en helvedes bunke penge på militært isenkram.
Yderligere er SF modstandere af EU - det betyder jo, at vi heller ikke får euroen.
Endvidere er SF modstandere af kongehuset - sikken masse penge vi kan spare på de fjolser.
Jeg glæder mig enormt til tårnhøje afgifter på fyringsolie, fjernvarme, naturgassen, nye biler, benzin og diesel og til alt andet hvad der kan lægges afgifter på.
Jeg glæder mig til nye tårnhøje skatter - så må vi se om, Søvndal og Thorning, holder de svage fri for nye skattebyrder.
Og da vi har mangel på arbejdskraft lukker de sikker landegrænserne helt op på vid gab.

Jo,jo, Viva la revolutione..!!!!

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-01-10 17:32

Dine links er fuldkommen ligegyldige. Det som betyder noget er, hvad den danske befolkning mener, og de ser ud til at være pænt ligeglade med hvad såkaldte "eksperter" kan diske op med for at dizze regeringen.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/01/08/000131.htm

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 09-01-10 18:16

Jamen det er de da, Peter Theisen. Jeg havde skam også fortrukket at dukke-lise-Helle, der aldrig viser sig i folketinget, og stort set kun pjækker, havde dannet en regering med SF, der jo er tegnet af gammel-kommunister som Ole Sohn og løgnhalse som Villy Søvndahl, godt støttet af resterne af Elendighedslisten's Aaen. Og de skal så lige støttes af vendekåberne fra de radikale, der naturligvis er så taburet-liderlige at de er med på hvad som helst. Uanset hvor ringe vi kan kalde den siddende regering, er alternativet ganske skrækindjagende.

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 09-01-10 22:52

Noge der har teksten fra de links der er givet, kan ikke komme gennem til siderne.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 10-01-10 09:52

Tak for svaret 3773.