/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon Pixma Ip 4000
Fra : 123nu
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 09-01-10 11:47

Hej

Jeg mangler en ny version af programmet (Den jeg har er mcd 1.0 & har en del år på bagen)
nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 09-01-10 12:29

Her er en række drivere nede til venstre på siden, ingen er nyere end fra august 2007:
http://canon.driversdown.com/Canon-driver-list/s_22_1.shtml
hvad er det din printer ikke kan? At driveren er af ældre dato har ikke nogen betydning hvis printeren virker

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-10 13:55

Citat
hvad er det din printer ikke kan? At driveren er af ældre dato har ikke nogen betydning hvis printeren virker

Enig

Printerprogrammer bliver ikke ændret/fornyet til den enkelte printermodel.
Det program der følger med, er det der passer til den...

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 09-01-10 14:14

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 09-01-10 14:17

Hej I to

Min printer kan det den skal
jeg syndes bare at jeg godt kunne bruge en nyer version af programmet
(det har jeg haft fundet, kan bare ikke huske hvor
mvh 123

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-10 16:57

Selv tak, godt du fandt det du søgte