/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Love Lives On fra 1985.
Fra : hejdi
Vist : 472 gange
20 point
Dato : 08-01-10 00:10

Jeg leder efter en film som på engelsk hedder LOVE LIVES ON fra 1985.
Jeg så den for mange mange år siden, og optog den på en VHS bånd - men båndet er blevet væk.

Har søgt over alt på nettet efter denne film, og vil give næsten alt for at få den på dvd - men det er umuligt at finde den - og husker ikke hvad den danske titel var.

Nogen som kan hjælpe mig?

Hejdi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-10 01:26
Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 08-01-10 02:14

nej, hvad du har fundet er det samme jeg har fundet...
Ville bare så gerne se den igen - da den betyder rigtig meget for mig.