/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Bygkorn..
Fra : laurenzio
Vist : 2610 gange
50 point
Dato : 26-04-03 11:16

Hej,
Jeg jeg reddet mig et ordenligt bygkorn i øjet som er meget øm og generene. Jeg er blevet helt blårød om øjet, så det nærmest ligner et sæbeøje. Findes der noget som jeg kan dybbe/bade øjet i for at lindre generne indtil jeg kan komme til lægen på Mandag? Tænker på et godt husgeråd...
Tak for hjælpen.

Mvh
Laurenzio

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 26-04-03 11:30

Hej Laurenzio

Avs! Det led jeg af som lille, fik noget salve fra lægen, det hjalp. Du kan evt. prøve at bade med Kamillethe (lunkent). Ellers må du ha' fat på vagtlægen og få en recept.

Hygge... og god bedring
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-03 11:33
Godkendelse af svar
Fra : laurenzio

Dato : 26-04-03 13:54

Tak for svaret CLAN.
Det var lige sådan noget jeg havde i sinde. Jeg har begge ting, prøver først med teen.
Tak for hjælpen.
laurenzio

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 26-04-03 13:54

Jeg vil også anbefale lunkent kamillethe
JanneP

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-03 14:35

Hej Laurenzio - tak for points
Noget lidt mere drastisk, jeg fandt hurtigt ud af, at hvis man kunne få hul på skidtet (den hvide plet), så lindrede det noget så dejligt, men det er ikke godt for øjet. Få noget salve fra din læge, hvis du ofte lider af bygkorn, det er godt nok noget fedtet stads, men det hjælper (føler med dig).

Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : gch123

Dato : 26-04-03 14:43

Hej
Hvis man lider af høfeber eller anden allergi er det ikke godt at bruge kammilethe, det kan foværre pga. pollen
Mvh
Gch