/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Aktivering af xp
Fra : Mikael1973
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 02-11-01 14:39

½løjsa..

Jeg har haft kørt winxp i godt 14 dage, har nu aktiveret den, men maskinen frøs, da mit f****** modem har problemer med mit bundkort .. Er der et sted jeg kan se om jeg har fået aktiveret den ordentligt ??

Jeg har dog ikke fået nogle popup vinduer siden, så mon ikk det fungere ???.... jeg vil bare nødigt skulle igang med at installere om igen ...

Måske noge kan hjælpe ? pfh tark .. Mikael

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 02-11-01 14:58

Hej
Hmmm --vil du ikke lige uddybe dit problem lidt nærmere.
Hvilke popup winduer får/fik du?? Hvad hedder dit Modem / Bundkort ?? Aktivere hvad ordentligt ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Mikael1973

Dato : 02-11-01 16:00

ok... Jeg har et asus a7a266 bundkort, speedtouchUSB(alcatel) modem.

Aktivering af windowsXP .. DEt er en fornøden del, hvis du vil bruge det mere en 30 dage .. Og for 2500,- var det jo nok meningen..

Eller bruger du mon et crack :o/
Det popup vindue jeg snakker om, var da windows bad mig om at aktivere det .. (skal ske online elller via tlf. )
r u wih mee ?? !!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-11-01 16:07

Tryk: Start-Programs-Accessories-SystemTools-Activate Windows - Såfremt
WinXP er aktiveret, får du en meddelelse derom.

"Mikael1973" <Mikael1973.news@kandu.dk> wrote in message
news:JgxE7.5470$Ip2.221740@news010.worldonline.dk...
> ½løjsa..
>
> Jeg har haft kørt winxp i godt 14 dage, har nu aktiveret den, men
> maskinen frøs, da mit f****** modem har problemer med mit bundkort .. Er
> der et sted jeg kan se om jeg har fået aktiveret den ordentligt ??
>
> Jeg har dog ikke fået nogle popup vinduer siden, så mon ikk det fungere
> ???.... jeg vil bare nødigt skulle igang med at installere om igen ...
>
> Måske noge kan hjælpe ? pfh tark .. Mikael
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 50 point
Dato : 02-11-01 16:28

Jammen ----haha ,---tror jeg er ude på dybt vand !!! Når du ikke får flere popup winduer, så er winxp jo temmelig sikkert aktiveret.
Men prøv lige at læse dette :
http://www.alfanexus.dk/artikler/artikel1.asp

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-11-01 16:25

Hvis du ikke får en ballon med at der er så og så mange dage til
aktivering skal ske så er den aktiveret.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Fri, 02 Nov 2001 13:39:10 GMT, "Mikael1973"
<Mikael1973.news@kandu.dk> wrote:

>½løjsa..
>
>Jeg har haft kørt winxp i godt 14 dage, har nu aktiveret den, men
>maskinen frøs, da mit f****** modem har problemer med mit bundkort .. Er
>der et sted jeg kan se om jeg har fået aktiveret den ordentligt ??
>
>Jeg har dog ikke fået nogle popup vinduer siden, så mon ikk det fungere
>???.... jeg vil bare nødigt skulle igang med at installere om igen ...
>
>Måske noge kan hjælpe ? pfh tark .. Mikael