/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp!
Fra : Tuanni
Vist : 3205 gange
80 point
Dato : 07-01-10 21:57

Jeg har fået et stevison webcam, men af en eller anden grund kan jeg ikke installerer det på min computer. Da min computer siger at windows ikke har godkendt en eller anden test som den skal igennem. det er et cam med 6 dioder (3 på hver side)
Hjælp hvad gør jeg lige. Har cd til den og det hele

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-01-10 22:14

svagt røde (nat lys) eller hvide dioder ?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-01-10 22:20

Ligner det dette ?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-01-10 22:21

Citat
Da min computer siger at windows ikke har godkendt

VISTA eller unixxxxxxxxx

KLIK IGNORER og ellers videre

Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 07-01-10 22:22

det er vist røde. og nej jeg kan ikke ignorer det for så er der dårlig billede. king kong står det på pakken

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-01-10 22:39

Jeg har et der ligner det overnstående der under klemmen hedder "Vq 111 300K"

Det er med imfra-rødt nat lys. Du kan jo kigge om der er navn på dig og søge lidt på driver via google.

Du kan også sættet kabel til din PC og i endhedshåndteringen, lade windows søge driver. Dette virker i for det meste, der er dog undtagelser.
Vh Ben.

Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 07-01-10 22:44

der står at den her er en model cvc-2005. og har prøvet. men kan ikke forstå at den siger at det er fordi det ikke er et vindos produkt

Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 07-01-10 22:46

og dioderne tænder slet ikke

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-01-10 23:00

Så hedder den colorvis

colorvis cvc-2005

Her er en masse billeder af dette..

http://images.google.co.uk/images?hl=en&q=colorvis%20colorvis%20cvc-2005&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 08-01-10 17:29

ja det er den.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 80 point
Dato : 09-01-10 14:39

Jeg var lige ved at glemme dig.

Jeg har lige sat mit eget til der ligner dit på en PC med Vista. Der er ingen grund til at bruge din leverandør driver. Du sætter bare dit cam til og når din PC har fundet driver til det er du kørende.

Jeg har liget være på 2 chat sider og på MSN, ingen problemer.

Hvis der er problemer hopper du i enhedshåndteringen, og tjekker om der er udråbsteg i listen over hardware, ved dit webcam, højreklikker du og sletter det fra listen. Når der er gjort går du op i værktøjslinjen og hlikker på handlinger og her efter "Søg efter hardwareændringer".

Når listen er opdateret uden udråbstegn skulle dit webcam virke.
vh Ben

Kommentar
Fra : Tuanni

Dato : 10-01-10 00:47

tak for hjælpen. har nu fået mit cam til at virke... :)

Godkendelse af svar
Fra : Tuanni

Dato : 10-01-10 00:49

Tak for svaret Benjamin.Hansen.