/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fællessang på Charlie
Fra : vimalaE
Vist : 1087 gange
50 point
Dato : 07-01-10 12:19

Et noget besynderligt spørgsmål går på om nogen ved hvordan, man bliver gæst på "Fællessang på Charlie" (tv-programmet).

vh
VimalaE

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 07-01-10 12:26

Prøv at kontakte Charlie og spørg

Kontakt Charlie

Har du noget på hjerte? Ris eller ros? Så skriv til os:

E-mail:
charlie@tv2.dk

Post:
TV 2 Charlie
Teglholm Allé 16
2450 København K

Mærk kuverten "Skriv til Charlie".

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-10 12:27

Hej og ja.
Du går ind på tv2'shjemmeside og kigger om de søger tilskuere.
Event. på tekst tv..der står det også.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-10 12:27

Skriv til dem og spørg http://charlie.tv2.dk/omcharlie/?portal

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-10 12:28

Hej i to, der var i hurtige

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-10 12:29

Citat
Hej i to, der var i hurtige

Hej Granner .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-10 12:35

Hej med dig, kan du holde sneen ud?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 12:38

Pist... det er ikke en smalltalk tråd

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-10 12:43

Undskyld

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-10 12:56

På nuværende tidspunkt søger de ikke publikum til den udsendelse.

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 07-01-10 13:03

Ja det må jeg nok sige, find jeres eget chatsted:) eller kom med gode bud
Jeg har naturligvis googlet og være på tv-2. PiaSkov, ved ik om du selv kan finde det på deres hjemmeside... men jeg kan ik og hele søgningen har jeg jo netop været igennem... svar der henviser til endnu flere søgninger er omsonst. Tror de fleste selv har søgt først.
Men naturligis at skrive. Tror faktisk jeg har skrevet før, men nu fik de en mail mere. Afventer lige lidt flere gode bud og takker forløbig

vh

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-10 13:21

Prøv at se her.
Det er godt nok til optagelser der HAR fundet sted ...men tlf er det samme og der ved de hvornår de næste optagelser finder sted.
http://charlie.tv2.dk/programmer/top/article.php/id-25476653.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 13:29

Piaskov, der står TOP Charlie... men det er måske det samme som fællessang??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-10 16:58

Fællessang på Charlie flyttede fra By til by sidste år, og jeg ved at de flere gange var i Holbæk, nede ved fjorden. Men jeg mener ikke man behøver at købe billet til det, det er jo i offentlige parker det bliver optaget i.

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 02-04-10 16:48

Ja undskyld mig. Jeg fik et hint om at lukke mine spørgsmål, men aner ik hvordan, så jeg forsøger mig bare lidt frem....

Godkendelse af svar
Fra : vimalaE

Dato : 02-04-10 16:49

Tak for svaret Nordsted1.