/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Har nogen erfaringer
Fra : ilgp
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 06-01-10 15:50

Hej.Er der nogen KanDu'ere der har erfaring med auktionssiden almigo, om hvor lang tid man skal bruge for at få kontakt til kundeservice? Jeg handler på en anden side som ikke overholder deres egne regler og er træt af de brådne kar som ødelægger det for andre. Jeg skal lige have foretaget et par rettelser inden jeg kan komme i gang. Har forsøgt at komme i kontakt med kundeservice siden søndag.
mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-10 16:46

Almigo er ok.
Jeg fik svar direkte på en henvendelse,
har ikke hørt noget skidt om dem.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 06-01-10 17:12

Hej.Jeg er blevet anbefalet dem.Er oprettet da de hed noget andet. Og har ikke brugt dem siden. Skal have rettet min mailadresse og skal derfor have den oprettet inden jeg kan begynde at bruge dem.
Jeg ser lige hvad der sker. Mvh 3pingu

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 08-01-10 20:18

Tak for svaret brorteil. Jeg har lige modtaget en mail fra almigo hvor jeg desværre får besked om at de har måttet lukke ned fordi pengekassen er tom. Men jeg har besluttet at prøve www.danauktion.net i stedet for. Jeg ved at de har en kanon service der. Selv om det koster 37,50 kr for et sælgerabb. på 90 dage er det stadig billigere end qxl da salgsgebyrerne er meget mindre. Og det kun koster 13 øre at oprette uanset startpris.
Venlig hilsen og god weekend
ilgp