/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer spool kører ikke
Fra : jokajula
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 06-01-10 10:21

Hejsa.

Jeg har downloadet et dokument som jeg gerne vil udskrive printeren strejker.
Åbnes med Adobe reader

Jeg har windows XP styresystem.

Printeren er en HP deskjet F2180

Hvad skal jeg gøre for at løse problemet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-01-10 10:26

Hvilken fejl får du?

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 06-01-10 10:35

Printeren stopper.
Skriver Printerspool kører ikke
Kunne ikke reade

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-10 10:36

1. Kan den printe et almindeligt dokumentet
2. Har du adobe reader, ellers hentes det her:
....................... http://get.adobe.com/dk/reader/
........................husk at fjerne [ V ] hvis du ikke vil have google værktøjslinie med.
3. Kan du læse dokumentet.

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 06-01-10 10:48

Nu skriver computeren at adobe reader ikke kunne installeres

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-01-10 10:56

prøv lige og se om du kan printe en test side ud.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 14:59

Den meddelelse kunne tyde på Print spooler er deaktiveret, se efter her (gælder for Windows XP) højreklik på Denne computer klik på Administrer, klik på det lille + ud for Tjenester og programmer klik på Tjenester og rul ned og find Print spooler, højre klik på den og klik på Egenskaber, midt i vinduet står der Starttype, klik på den lille pil ned ovre til højre på linjen og sæt den til Automatisk, klik på Anvend og på OK