/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC android -> computer fejl
Fra : rudik
Vist : 587 gange
55 point
Dato : 06-01-10 09:36

hej folkens.
Jeg har søgt og søgt på google , men jeg kan ikke finde et svar der hjælper mig på vej.
Jeg lægger inde med en HTC magic med android styresystem på. Den vil jeg gerne have til at synk. med computeren, for der efter at opdatere til firmware2 fra 1,5.
Jeg søger nogle forslag til hvad der kan løse problemet.

1. Jeg installere HTC synk fra htc´s hjemmeside på min windows xp med service pack 3.
2. jeg kobler telefonen til computeren, og den står og arbejder med drivere. Der efter kommer den og spørger efter en adb driver, eller lign. det findre den ved at lave en alm. søgning på computeren.
3. Jeg trykker på synk knappen på telefonen, computeren kommer med en lyd der indikere at den har mærket at jeg har trykket på den, men der efter kommer med med en lyd som om jeg slår den fra igen. Det gør jeg ikke!
4. mobilen, kommer med en fejl meddelse , at den ikke kunne connecte til computerens synk. Men jeg kan sagtens trykke på den anden knap. så jeg mounter SD kortet som en drev, det er intet problem. Det er først når jeg vil synk. at det bliver et problem.

Jeg har virkelig brug for hjælp her

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 27 point
Dato : 06-01-10 18:33

Hej
Jeg har ikke noget umiddelbart svar til dig, andet end der nok er noget galt.

men der findes specifikke forums til HTC Androids :
http://www.htcmagic.dk/
http://androidforum.dk/
http://qtekuser.dk/index.php

Der er nok nogle i disse forums, der er 100-meter mester i dit problem.

Held og lykke

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 06-01-10 21:03

driverne ligger på din telefons hukommelse kort

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 06-01-10 22:30

nej det gør den ikke, jeg fik hjælp af en kollega der havde telefonen. Det var en driver der mangler , som også du er inde på hejhejhejdi. der findes en guide her til det -> http://qtek-user.dk/news.php?id=428&p=news

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 06-01-10 22:32

Tak for svaret andre123.jeg kom med et svar selv, så jeg vil ikke annullere spørgsmålet. Men acceptere dit svar, da du har gjort noget ud af at finde alle de flotte links. hvor af et af de, faktisk indeholdte svaret. Men det var ikke din hjælp der gjorde, at jeg fandt svaret. derfor kun en stjerne. men som man siger, hellere et svar end intet.