/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Kan ikke finde min oldefar i kirkebogen?
Fra : modersvilje
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 06-01-10 08:56

København, København (Staden), Nyboder, Nyboder, 1 divisions artillerikorps, Bjørnegaden 25, neden gaden, 67, FT-1850, C7847
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Carl Kihl 37 Gift underofficer 1D 1 cop Kjøbh.
Wilhelmine Rasmussen 35 Gift hans kone Do.
Peter August 12 Ugift deres børn Do.
Carl Jacob 5 Ugift deres børn Do. (Min oldefar)
.............................................................................................................................................
Hele hans "forslægt" er født konfirmeret viede og døde i Holmen Kirkebog
Hans forældre er viede 20 okt 1837
Peter August er født 07 aug 1838
Camilla Jacobine 28 mar 1840 (død før FT 1845)

Carl Jacob Kihl har jeg som født 26 dec 1845 men den holder vist ikke!!!!!!
Nuvel tænkte jeg, så finder jeg ham bare konfirmeret men nej det fandt jeg ej heller!!!

Jeg har ham viet 02 dec 1866 20 3/4 år
PS: alle hans 6 børn er også at finde født, konfirmerede i Holmens Kirkebog

Så jeg mener at han skal være der!!!!!!
Men jeg kan ikke se ham HJÆLP

MVH
Modersvilje

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-10 10:04

Hvorfor holder den ikke?

Der er han jo: opslag 83

26. December 1845: Carl Jacob Kihl. Forældre: Carl Christian Kihl og Wilhelmine Margrethe Rasmussen

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-01-10 10:28

Så er jeg "igen" blevet blind
MVH
Modersvilje

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 06-01-10 10:29

Tak for hjælpen frieda.
Man kon nogle gange glo sig blind

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 06-01-10 10:30

Jep

Og det var endda sådan en vidunderlig tydelig kirkebog at læse.

PS: Carl var åbenbart et meget populært drengenavn de år.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-01-10 12:50

Jeg var vist ikke helt vågen---læste det som Riel--søgte Kihl

MVH
Modersvilje