/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smilende/sure ansigter ????????????
Fra : ibasa
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 26-04-03 08:44

Jeg er ikke i stand til at få de sjove og smarte ansigter med i kommentarerne, hvis jeg ellers har noget(fornuftigt) at byde ind med. En opskrift for DUMmies efterlyses.
Styresystem Windows 98 SE og Programpakke Works Suite 2001.
Udgangspunkt: Jeg er ved at skrive en kommentar / spørgsmål (som nu).
Næste punkt: ?????????????????????????????????????????????????????.
Næste punkt: ????????????????????????????????????????????????????.
Næste punkt: ????????????????????????????????????????????????????. o.s.v.

Ps. Der er ikke så mange point i det her men jeg er ved at løbe tør. !!!!!
Ps. Kan ansigterne bruges i andre sammenhænge andre steder.?
Ps. Hvad sker der hvis de ledige +points overskrides og gå i -minus ?

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 26-04-03 08:46

Du kan læse hvordan du gør her : http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 26-04-03 08:47

Dine point kan ikke overskrides, så får du bare ikke lov til at stille flere spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 26-04-03 09:15

Hej ibasa
Du kan jo benytte dit eget spørgsmål til at øve dig i, ved at skrive kommentarer til indlægene

Prøv at skrive:

:7-7) uden 7 tallerne
eller :7-7D uden 7 tallerne

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-04-03 09:21

Go´morgen GANDALF.
Det kan da ikke være rigtigt at jeg skal eller nødt til at gå via et andet skærmbillede end det jeg står i når jeg skriver et indlæg. Det er ikke nok for amatører som mig.

Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-04-03 09:37

SRHANSEN.

Her prøver jeg det du forslår:

??????????????????????? Hvad går galt

Hilsen og go´morgen fra Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 10:06

Hej ibasa

Du skal bare, som sagt tage en kopi af tegnene ved siden af hovedet, og så sæt ind ved din kommentar, eller hvor du vil placere det.

Du markere først tegnene, og højreklik kopi, og ved din kommentar højreklik sæt ind

Sådan gør jeg ivertfald

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-04-03 10:18

Hej SRHANSEN.
Der gik nok ikke noget galt alligevel. Jeg troede at "symbolet" kom frem med det samme. Er der en nemmere metode end at indtaste koden hver gang ansigtet bruges ?

Hilsen ibasa Søren

Humøret er gået fra til Gu´ved om det er rigtigt?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 26-04-03 10:24

Tror du har fanget den ibasa

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 26-04-03 10:43

Tak for svaret srhansen.
Det var en drøj omgang men jeg tror den er FESEN ind

Søren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-04-03 10:52

Hej Søren

Jeg ser du har lært det

Jeg tror ikke der er en nemmere metode, så skal du klippe og klistre dem som det er foreslået.
Personligt har jeg svært ved at huske andre end de mest brugte, så jeg åbner gerne Kandu's egen forklaring i et nyt browservindue. På den måde kan jeg hurtigt se hvordan de laves.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-04-03 10:52

Tak til alle andre medvirkende til opklaring af denne for vores nations så vigtige sag.

Bantam
Gandalf

Lauranzio

Fortsat go´dag

Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 10:57

Det kan godt være det er mig der er tungnem, men som jeg forstår den måde der her er beskrevet i det accepterede svar skal man da kunne HUSKE alle tegnene, for at bruge dem, hvis man ikke skal slå over og kigge hver gang.

Så syntes jeg da det er nemmere at have det åbnet i et nyt vindue, og så have det på proceslinien og så gøre som jeg før har beskrevet med marker. kopier og sæt ind, men jeg er heller ikke god til at lære udenad.

Hvis det er mig der misforstår så sig til

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 05-05-03 07:35

:7-7) uden 7 tallerne
:7-7D uden 7 tallerne

Jeg har heller aldrig forstået systemet, men er't så'n her ?
mvh
ejvind

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 05-05-03 07:39

mvh
ejvind